قطعات خودرو

گزارش تصویری از غرفه رخش در نمایشگاه خودرو مشهد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک،شرکت‌های دولتی و خصوصی بسیاری در این رویداد مهم شرکت کرده و تیم مشتاق خودروبانک نیز در نمایشگاه خودرو حاضر شده تا اخبار مهم درباره خودروهای مختلف و حواشی مربوطه را برای شما بازگو کند.

 

غرفه‌های نمایشگاه خودرو مشهد با خودروی سنگین جذابیت و ابهت خاصی به خود گرفته است. از جمله شرکت‌های فعال در این حوزه، گروه رخش است که کامیون‌ها و کشنده‌های جدیدش را به نمایش گذاشته و بسیاری از خودرودوستان را محو تماشای آن‌ها کرده است.

 

رخش خودرو دیزل به عنوان نماینده اصلی و انحصاری کاماز روسیه (KAMAZ)، کشنده تک‌محور بنز آکسور 1842، میکسر بتن 10 چرخ جفت محور و همین‌طور کامیون رخش 2840 کمپرسی جفت محور را به مشهد آورده و به بازدیدکنندگان اجازه داده تا این محصولات را از نزدیک مورد بررسی قرار دهند. ظاهر جذاب این محصولات، سوژه عکاسی جالبی برای جوانان شده و به طور کلی غرفه رخش یکی از هیجان‌انگیزترین غرفه‌های نمایشگاه به حساب می‌آید.

 

توجه داشته باشید که افراد عادی از ساعت ۴ الی ۱۰ شب قادر به بازدید از نمایشگاه هستند. ضمنا حضور در غرفه‌های خودروسازان و مشاهده محصولات مختلف به پرداخت هزینه احتیاج ندارد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *