قطعات خودرو

گواهینامه موتور برای بانوان اجرایی می‌شود؟

گواهینامه موتور

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایرنا، انسیه خزعلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره ابهامات پیش آمده در خصوص عدالت جنسیتی توضیح داد: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب که فرمودند «ما قائل به عدالت جنسیتی هستیم نه برابری جنسیتی»، شاخص‌های عدالت جنسیتی را تعریف کرده‌ایم.

 

وی افزود: گاهی اوقات برابری ممکن است به دلیل اینکه شرایط و مسئولیت‌های چندگانه‌ای که دارند، به ضرر زنان باشد.

 

خزعلی گفت: کنگره بانوان تاثیرگذار در این دوره بسیار تخصصی‌تر شده و بانوان تاثیرگذار در ۸ کارگروه ثبت نام می‌کنند و موثرترین زن‌ها انتخاب می‌شوند و انشاالله بتوانیم زنان تاثیرگذار را معرفی کنیم.

 

معاون رئیس جمهور در پاسخ به اینکه آیا برای موتور سواری بانوان تاکنون کاری انجام شده است نیز گفت: چون قانون است نتوانستیم این کار را انجام دهیم اما پیگیر هستیم؛ قانون باید از طریق لایحه و یا طرح پیگیری شود اما برای بیمه پیک‌های موتوری که صدماتی متوجه آنها نباشد، پیگیری هایی انجام شده است.

 

خزعلی در پاسخ به اینکه آیا اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده وضعیت مطلوبی دارد، اظهار داشت: وضعیت اجرای این قانون نسبت به گذشته بهتر شده است و باید این سوال را به صورت تخصصی از ستاد ملی جمعیت بپرسید تا آمارها را دریافت کنید؛ البته وضعیت مواردی برخی موارد از جمله مرخصی‌های زایمان بهتر شده است اما هنوز اشکالاتی وجود دارد که باید رفع شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *