قطعات خودرو

تاریخ خودرو : نخستین پیروزی برای دوزنبرگ به دست آمد

نخستین پیروزی برای دوزنبرگ به دست آمد مسابقه ای در ویسکانسین، در روز 11 مهر ماه در سال 1291 خورشیدی برابر با روز 3 اکتبر در سال 1912 میلادی، در فاصله کوتاهی از میلواکی برگزار شد. در این مسابقه بود که یک وسیله نقلیه مجهز به موتور دوزنبرگ برای نخستین بار برنده یک مسابقه حرفه ای شد. در حالی که این تنها حدس و گمان است، اعتقاد بر این است که برادران دوزنبرگ، فردریک دوزنبرگ و آگوست دوزنبرگ، با شادی فراوان جشن گرفتند و لحظه‌ای افتخارآمیزی را در تاریخ دوزنبرگ رقم زدند. برادران دوزنبرگ در سال 1292 ش (1913 م) کارخانه خود را برای تولید ماشین های مسابقه در مینه سوتا افتتاح کردند. نام شرکت دوزنبرگ تنها به عنوان مترادف با لوکس باقی می‌ماند. دوزنبرگ های اصلی مرتباً به قیمت چند میلیون فروخته می شوند. بقیه احتمالاً تاریخ دوزنبرگ هستند. شاید برخی از خودروهای دوزنبرگ پیدا شده باشند، مانند خودروهای گمشده دیگر که میلیون‌ها دلار ارزش دارند.

آغاز پیروزی دوزنبرگ 

یک وسیله نقلیه مجهز به موتور دوزنبرگ برای نخستین بار برنده یک مسابقه حرفه ای شد

نخستین پیروزی برای دوزنبرگ به دست آمد. مسابقه ای در ویسکانسین، در روز 11 مهر ماه در سال 1291 خورشیدی برابر با روز 3 اکتبر در سال 1912 میلادی، در فاصله کوتاهی از میلواکی برگزار شد. در این مسابقه بود که یک وسیله نقلیه مجهز به موتور دوزنبرگ (Duesenberg) برای نخستین بار برنده یک مسابقه حرفه ای شد. در حالی که این تنها حدس و گمان است، اعتقاد بر این است که برادران دوزنبرگ (Duesenberg brothers)، فردریک دوزنبرگ (Frederick Duesenberg) و آگوست دوزنبرگ (August Duesenberg)، با شادی فراوان جشن گرفتند و لحظه‌ای افتخارآمیزی را در تاریخ دوزنبرگ رقم زدند.

برادران دوزنبرگ و خودرو

ام شرکت دوزنبرگ تنها به عنوان مترادف با لوکس بودن باقی می‌ماند

برادران دوزنبرگ در سال 1292 ش (1913 م) کارخانه خود را برای تولید ماشین های مسابقه در مینه سوتا افتتاح کردند. نام شرکت دوزنبرگ تنها به عنوان مترادف با لوکس باقی می‌ماند. دوزنبرگ های اصلی مرتباً به قیمت چند میلیون فروخته می شوند و بقیه تاریخ دوزنبرگ هستند. شاید برخی از خودروهای دوزنبرگ مانند خودروهای گمشده دیگر که میلیون‌ها دلار ارزش دارند، پیدا شده باشند.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *