جستجو

رسانه اختصاصی صنایع و صنوف خودرویی

رسانه اهل فن

ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگی‌های خودروسازان هر روز ضعیف تر از دیروز

 بهزاد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت با اشاره به نارضایتی مردم از خدمات پس از فروش خودروسازان، گفت: متاسفانه به دلیل وجود انحصار در صنعت خودروسازی کشور، ارائه خدمات پس از فروشِ باکیفیت برای خودروسازان اهمیتی ندارد زیرا مصرف‌کنندگان ناچارند برای دریافت هرگونه خدماتی به این شرکت‌ها مراجعه کنند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی افزود: در برخی کشورها، ملاک انتخاب خودرو نحوه ارائه خدمات پس از فروش خودروسازان است در حالیکه در ایران، این نوع خدمات نقشی در جلب نظر مصرف‌کننده ندارد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در صورت ایجاد رقابت میان خودروسازان می‌توان به بهبود خدمات پس از فروش نیز امید داشت، اضافه کرد: خودروسازان باید با نظارت بر عملکرد نمایندگی‌های ارائه دهنده این خدمات از بروز تخلف جلوگیری کرده و درصدد بهبود آن برآیند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه نحوه ارائه خدمات پس از فروش در ایران با خودروسازان به نام دنیا فاصله چشم گیری دارد، ادامه داد: براساس گزارشات مردمی بسیاری از نمایندگی‌ها نه تنها در ارائه خدمات پس از فروش کوتاهی می‌کنند، بلکه از ارائه خدماتی که هزینه بالایی دارد، نیز شانه خالی می‌کنند در واقع ارائه این خدمات روز به روز ضعیف‌تر و کیفیت قطعات نامناسب‌تر شده است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه

آخرین اخبار