قطعات خودرو

تاثیر نمایشگاه اتومکانیک سپاس بر بازار چه خواهد بود؟

نمایشگاه اتومکانیک سپاس به همت اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران از 8 تا 11 تیرماه 1401 در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

 

این نمایشگاه به همت اتحادیه تعمیرکاران خودرو تهران برگزار شده و حمایت بسیاری از اتحادیه‌ها و انجمن‌های خودرویی را پشت سر خود دارد.

 

 

بیشتر بخوانید: درباره نمایشگاه اتومکانیک سپاس

 

نمایشگاه اتومکانیک سپاس برای اولین در ایران برگزار شده و مخاطب اصلی آن مکانیسین‌‎ها بوده که در واقع مخاطب اصلی معرفی و استفاده قطعات خودرو هستند. این مهم در شرایطی اتفاق می‌افتد که طرح شناسه کالا از سوی وزارت صمت در حال اجرا بوده و شناخت مکانیسین‌ها از برند، محصول و همچنین نوع بسته‌بندی قطعات خودرو در سطح بازار برای ثبت و استفاده از کالای با کیفیت بسیار حائز اهمیت است.

 

 

از دیگر تاثیرات این نمایشگاه بر بازار قطعات خودرو می‌توان به اتحاد و همبستگی بیشتر اتحادیه‌های همگن خودرویی در همکاری با انجمن‌های واردکنندگان و تولیدکنندگان قطعات خودرو اشاره کرد. این همبستگی می‌تواند به رشد بازار و همچنین ساماندهی آن و حذف کالای تقلبی و همچنین بی کیفیت بیانجامد زیرا این تعمیرکاران خودرو هستند که تاثیر به‌سزایی در استفاده از کالای با کیفیت دارند.

 

 

نمایشگاه اتومکانیک سپاس برای اولین بار به همت بخش خصوصی و با رویکرد رشد بازار و همچنین همبستگی بیشتر، ظهور و بروز فرصت‌ها و همچنین برگزاری کارگاه‌های جنبی برای معرفی برند به مکانیسین‌ها برگزار می‌شود. ارائه قطعات خودرو تند مصرف و کند مصرف و همچنین ارائه تجهیزات تعمیرگاهی بزرگ‌ترین فرصت این نمایشگاه برای ارائه دهندگان است تا به برندسازی بیشتر آن‌ها کمک شایانی نماید.

 

 

گفتنی است نمایشگاه اتومکانیک سپاس در مساحتی بالغ بر 1700 متر مربع و در 58 غرفه برگزار خواهد شد.  

 

برای ثبت نام در نمایشگاه اتومکانیک سپاس کلیک کنید

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *