قطعات خودرو

سید احمد حسینی: بزرگان و پیش‌کسوتان، هیات امنای صنف را تشکیل دهند / آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت

سید احمد حسینی در جلسه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره قبلی و جدید اتحادیه بیان کرد: من به نمایندگی از هیات مدیره آینده اتحادیه از بزرگان و پیش‌کسوتان درخواست می‌‎کنم هیات امنای صنف را تشکیل بدهید و به عنوان بزرگان صنف حامی و ناظر اعمال ما باشید و اگر جایی را به خطا رفتیم به ما تذکر بدهید تا خدایی ناکرده ما از مسیر خارج نشویم. ما انسان‌ها معصوم نیستم و ممکن است در مسیر خود دچار اشتباه و خطا شویم.

 

 

گزارش تصویری: دیدار حجت الاسلام و المسلمین مرسلی با اعضای هیات مدیره منتخب و فعلی

 

به گزارش قطعات خودرو، سید احمد حسینی در جلسه‌ای به میزبانی حجت الاسلام و المسلمین مرسلی امام جماعت مسجد اکباتان که اعضای هیات مدیره فعلی و آینده اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران حضور داشتند صحبت‌های خود با خواندن یک بیت از حافظ شروع کرد و گفت: حسن به اتفاقِ ملاحت جهان گرفت / آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت. از همه اعضای صنف لوازم یدکی خودرو که بار دیگر اقتدار و همبستگی خود را با حضور در انتخابات دور دوم اتحادیه نشان دادند تشکر می‌کنم. با حضور اعضا این صنف بزرگ از خطر ادغام گذر کرد. از حجت الاسلام و المسلمین مرسلی و خدام مساجد اکباتان و سراج که خالصانه در خدمت صنف هستند نهایت سپاسگزاری را دارم.

 

 

بیشتر بخوانید: سید مهدی کاظمی: نگذارید بین مسجد و اتحادیه فاصله بیفتد

 

وی ضمن تشکر از پیش‌کسوتان صنف که از آبروی خودشان مایه گذاشتند و در انتخابات شرکت کردند، بیان کرد: هیات مدیره قبلی به ریاست غلامرضا بخشی‌زاده تا پای جان زحمات زیادی کشیدند و از آقایان پیرزادی، بخشی، حمزه، کاظمی و … تشکر می‌کنم. اعضای هیات مدیره قبلی 3 جلسه با حضور همه کاندیداها در اتحادیه برگزار کرد و تمامی کاندیداها یک صدا بر این نظر بودند که دست در دست هم دهیم و صنف را از خطر ادغام نجات دهیم. جایی که دلها یکی باشد خدا هم یاری‌رسان آن جمع خواهد بود و  خوشبختانه این اتفاق به بهترین شکل ممکن در 10 خردادماه رخ داد.

 

پیش‌کسوتان و بزرگان صنف ما را یاری دهند

 

رئیس هیات مدیره جدید اتحادیه لوازم یدکی خودرو با بیان اینکه مسجد به عنوان پایگاه صنف محسوب می‌شود اظهار کرد: هیات مدیره آینده توقع دارد پیش‌کسوتان و بزرگان صنف به یاری ما بیایند. ما دست یاری را به سمت تک تک شما دراز می‌کنیم و بر این باوریم که بدون تجربه شما بزرگان نمی‌توانیم قدم از قدم برداریم.

 

 

او خطاب به بزرگان و پیش‌کسوتان صنف عنوان کرد: من به نمایندگی از هیات مدیره آینده اتحادیه از بزرگان و پیش‌کسوتان درخواست می‌‎کنم هیات امنای صنف را تشکیل بدهید و به عنوان بزرگان صنف حامی و ناظر اعمال ما باشید و اگر جایی را به خطا رفتیم به ما تذکر بدهید تا خدایی ناکرده ما از مسیر خارج نشویم. ما انسان‌ها معصوم نیستم و ممکن است در مسیر خود دچار اشتباه و خطا شویم.

 

 

سید احمد حسینی در پایان تصریح کرد: انتخابات به پایان رسیده و تمامی کاندیداها ید واحد هستند و هیچ گروه و جناحی وجود دارد و تنها دغدغه اصلی اعضای هیات مدیره جدید اعتلای صنف است. قطعا تمام کاندیداها در کنار هم همدل هستند و مشکلات را حل می‌کنند. ما باور داریم با توکل بر خدا و همراهی پیش‌کسوتان و همکاری تمامی کاندیداها بر مشکلات فائق می‌شویم. امیدوارم وارثان و امانت‌داران خوبی برای بزرگان باشیم و از عملکرد ما راضی باشید. خدایا چنان کن سرانجام کار/ تو خوشنود باشی و ما رستگار.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *