قطعات خودرو

سید مهدی کاظمی: نگذارید بین مسجد و اتحادیه فاصله بیفتد

سید مهدی کاظمی، خزانه‌دار و سخنگوی اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران ضمن تاکید بر حضور گسترده اعضای صنف در انتخابات اتحادیه و خدمات زیاید اعضای صنف، خواهان توجه بیشتر به این صنف شد.

 

 

 

به گزارش قطعات خودرو، سید مهدی کاظمی در جلسه‌ای به میزبانی حجت الاسلام و المسلمین مرسلی امام جماعت مسجد اکباتان که اعضای هیات مدیره فعلی و آینده اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران حضور داشتند، گفت: ما همیشه از نظرات و صحبت‌های حاج آقا مرسلی در زمینه‌های مختلف بهره می‌بریم و خوشحالم این جلسه به میزبانی ایشان برگزار شد. از غلامرضا بخشی‌زاده که با وجود بیماری در این جلسه حضور دارند نیز ممنونم و امیدوارم صحبت‌های ما راهگشای هیات مدیره جدید باشد.

 

بیشتر بخوانید: اتحاد و انسجام اتحادیه لوازم یدکی از هرچیزی مهم‌تر است

 

 

او با اشاره به خدمات صنف لوازم یدکی از بدو انقلاب تا امروز عنوان کرد: صنف لوازم یدکی خودرو از ابتدای انقلاب اسلامی هر زمان و در هر زمینه‌ای که می‌توانستند کمک کرده‌اند. آنها از جان و مال خود دریغ نداشتند و خود را به بهترین شکل ثابت کرده‌اند. بنده حدود 60 سال در خدمت صنف هستم و از نزدیک شاهد کارهای خیر و جانفشانی‌های اعضای صنف لوازم یدکی بوده‌ام. بی‌انصافی است اگر خدمات این صنف بزرگ را نادیده بگیریم.

 

گزارش تصویری: دیدار حجت الاسلام و المسلمین مرسلی با اعضای هیات مدیره منتخب و فعلی

 

سخنگوی اتحادیه ضمن تاکید بر حضور حداکثری اعضای صنف پای صندوق رأی اظهار کرد: اعضای صنف لوازم یدکی با اطلاع از اینکه در صورتی که انتخابات دور دوم به حد نصاب نرسد این اتحادیه با اتحادیه همگن دیگری ادغام خواهد شد احساس خطر کردند و وظیفه خود دانستند برای جلوگیری از این اتفاق رأی بدهند و مشارکت بسیار خوبی داشتند و در 10 خردادماه حماسه‌ای بی‌بدیل را رقم زدند.

 

 

کاظمی درباره عملکرد هیات مدیره قبلی اتحادیه یادآور شد: تک تک اعضای هیات مدیره قبلی با تمام توان خود سعی کردند در راستای اهداف اعضای اتحادیه گام بردارند و مواقعی از زندگی و تفریحات خود صرف نظر کردند تا به کارهای محوله سرعت بیشتری بدهند.

 

 

او ضمن تبریک به اعضای جدید هیئت مدیره اتحادیه بیان کرد: همه کاندیداهای انتخابات از جنس صنف بودند و از بازار لوازم یدکی اطلاع کافی دارند. اعضای منتخب با همدلی و کوشش می‌تواند در جهت پیشبرد خواسته‌های به حق اعضا گام بردارد و مطمئن هستم اتحادیه با قدرت و توان بیشتری به کار خود ادامه خواهد داد. امیدواریم هیئت مدیره جدید با تدابیر لازم بازار قطعات خودرو را به سمت شفافیت و آرامش بیشتر سوق دهند.

 

 

سید مهدی کاظمی در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: از امام جماعت مسجد اکباتان و تمامی دوستانی که متولی مسجد هستند تقاضا دارم نگذارید بین مسجد و اتحادیه فاصله بیفتد. ما هر چه در این صنف داریم به برکت حضور بزرگانی است که راهنمای ما بوده‌اند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است