قطعات خودرو

علیرضا نیک‌‍‌آئین: اهداف آموزشی برای برگزارکنندگان نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» مهم است

علیرضا نیک‌آئین رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو با اشاره به اینکه نمایشگاه سپاس اهداف آموزشی را نیز دنبال می‌کند می‌گوید: تمام هدف ما این است که تولیدکننده، توزیع‌کننده و مصرف‌کننده سر یک میز بنشینند و مشکلات خود را حل کنند.

 

بیشتر بخوانید: درباره نمایشگاه اتومکانیک سپاس

 

علیرضا نیک‌آئین با اشاره به اینکه نمایشگاه‌ها ابزار ارتباطی بین تولید کننده، مصرف کننده و توزیع کننده است درباره برگزارکنندگان نمایشگاه سپاس به خبرنگار قطعات خودرو گفت: برای اولین بار در ایران قرار است اتحادیه‌های همگن خودرویی با همکاری انجمن‌های خودرویی از جمله انجمن همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان کشور، انجمن لنت ترمز و کلاچ، انجمن فیلتر و انجمن خدمات پس از فروش، نمایشگاه اتومکانیک سپاس را برگزار کنند.

 

 

وی با بیان اینکه اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران در کنار برگزارکنندگا این نمایشگاه و رکن اصلی آن هستند اظهار کرد: تولیدکنندگان برتر کشور که استانداردهای لازم را دارند به این نمایشگاه دعوت شده‌اند و با همفکری همه عزیزان می‌توانیم سرویس مطلوبی به هموطنانمان بدهیم.

 

 

او در پاسخ این سوال که فلسفه برگزاری این نمایشگاه چیست و چه اهدافی را دنبال می‌کند توضیح داد: در این نمایشگاه بحث آموزش مطرح خواهد شد. اتحادیه لوازم یدکی خودرو دو معضل اساسی دارد که یکی کالای بی‌کیفیت است و معضل دیگر آن آموزش است. ما بر این عقیده‌ایم که در فضای نمایشگاهی می‌توان بحث آموزشی را هم جدی گرفت. این موضوعی است که در خارج از ایران هم محل توجه است.

 

 

نیک‌آئین با تاکید براینکه کارگاه‌های آموزشی مختلفی در نمایشگاه سپاس در نظر گرفته‌ایم، ادامه داد: در نمایشگاه‌های خارجی هم شما می‌بینید سمینارهای مختلفی به صورت فشرده و در ساعت‌های مختلفی برگزار می‌شود. امروزه در ایران تولیدکنندگان قطعات خودرو بسیار خوبی داریم که می‌توان از دانش و تجربه آنها بهره لازم را برد.

 

 

او همچنین پیرامون اهداف نمایشگاه تصریح کرد: نمایشگاه اتومکانیک سپاس امیدوار است بتواند کالای با اصالت و با کیفیت را به صاحبان خودرو، شبکه توزیع و تعمیرکاران خودرو معرفی کرده و گامی بزرگ در به انزوا کشیدن کالای تقلبی بردارد. در واقع این نمایشگاه قرار است ارتباط مستمری میان تعمیرکار به عنوان مصرف‌کننده تخصصی و تولید، بازرگان و توزیع‌کننده با عنوان میزبان برقرار کند.

 

 

علیرضا نیک‌آئین تاکید کرد: ما به برگزاری نمایشگاه سپاس ایمان داریم و مطمئن هستیم با همیاری و همفکری تمامی عزیزان می‌توانیم به نتایجی بزرگی دست پیدا کنیم. از همه عزیزان حوزه خبر درخواست می‌کنیم پوشش خبری مناسبی داشته باشند. با آمدن مردم به نمایشگاه اطلاعات آنها بالاتر می‌رود. تمام هدف ما این است که تولیدکننده، توزیع‌کننده و مصرف‌کننده سر یک میز بنشینند و مشکلات خود را حل کنند.

 

بیشتر بخوانید: تاریخ و مکان «نمایشگاه سپاس» تغییر کرد

 

 

رئیس اتحادیه تعمیرکاران خودرو درباره تاریخ و محل نمایشگاه عنوان کرد: شورای برگزاری پیش از این به دلیل برخی ناهماهنگی‌ها تاریخ برگزاری را به تعویق انداخت اما سرانجام تاریخ دقیق آن قطعی شد. نمایشگاه اتومکانیک سپاس ۱۴۰۱ از تاریخ ۸ تیرماه تا ۱۱ تیرماه در هتل المپیک تهران با وسعت بیش از ۱۷۰۰ مترمربع برگزار می‌شود.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *