قطعات خودرو

علی اکبر بخشی: اتحاد و انسجام اتحادیه لوازم یدکی از هرچیزی مهم‌تر است

علی اکبر بخشی با اشاره به اینکه مسجد اکباتان پایگاه معنوی صنف لوازم یدکی خودرو است بیان کرد: این مسجد با محوریت حاج آقا مرسلی به بهترین شکل در طول سالیان در کنار با بوده‌اند و همه ما مدیون محبت‌های ایشان هستیم و باید قدردان آن باشیم. اتحاد و انسجام اتحادیه از هر چیزی مهم‌تر است و وظیفه تک تک ما است که آن را حفظ کنیم و ارتقا ببخشیم. پاسخ به پیام اعضای صنف در انتخابات 10 خردادماه میسر نیست جز با خدمتگزاری همه ما و امیدوارم هیات مدیره جدید اتحادیه بهتر از ما عمل کنند.

 

 

 

انتخابات اتحادیه حاوی پیام به همه خدمتگزارن صنف بود

 

 

به گزارش قطعات خودرو، علی اکبر بخشی در جلسه‌ای به میزبانی حاج شیخ مصطفی مرسلی امام جماعت مسجد اکباتان که اعضای هیات مدیره فعلی و آینده اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران حضور داشتند، با اشاره به برگزاری انتخابات اتحادیه بیان کرد: از امام جماعت مسجد اکباتان برای تشکیل جلسه نهایت تشکر را می‌کنم. ایشان در طی سالیان گذشته همواره باعث انسجام بیشتر اتحادیه لوازم یدکی شده‌‌اند و از راهنمایی‌های ایشان نهایت بهره را برده‌ایم.

 

بیشتر بخوانید: تلاش هیات مدیره جدید برای رفع مشکلات اعضا

 

 

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه انتخابات اتحادیه با حضور حداکثری و به بهترین شکل برگزار شد و به نظر من انتخابات برای همه پیام داشت ادامه داد: همه ما به عنوان خدمتگزاران صنف باید پیام مشارکت اعضای صنف را به درستی دریابیم و خواسته‌های آنها را به مرحله اجرا بگذاریم. با احترام به تمامی صنوف، صنف لوازم یدکی خودرو صنف بزرگی است و افتخار می‌کنم عضو این صنف هستم. بزرگی صنف ما نه به لحاظ اقتصادی که به دلیل رفتار و منش اعضای صنف است. انتخابات نیز گوشه‌ای از بزرگی صنف ما را نشان داد و هیات مدیره جدید باید قدردان بزرگی صنف خود باشند.

 

 

اتحادیه لوازم یدکی خودرو در امور خیر همیشه پیشرو بوده است

 

 

نائب رئیس اول اتحادیه با بیان اینکه اعضای صنف لوازم یدکی ثابت کردند لایق بزرگی هستند اظهار کرد: صنف لوازم یدکی خودرو در امور خیر همواره پیشرو بوده است و به تنهایی در حد اتاق اصناف تهران عمل کرده است. این پیشرو بودن به دلیل انسجام، همدلی و پذیرش همدیگر است و بزرگان صنف از جمله غلامرضا بخشی‌زاده که در این جلسه حضور دارند نقشی غیرقابل انکار داشته‌اند. رفتار من با بخشی‌زاده طوری بوده که در اتاق اصناف ما را برادر خطاب می‌کنند. برخی انسان‌ها تکرار نشدنی‌اند و جزو چهره‌های ماندگاری هستند که باید از حضور آنها بهره برد و قدردادن آنها بود. امیدوارم همه ما لایق شاگردی این بزرگان باشیم.

 

 

بخشی با تاکید بر اینکه همه موظفیم منش و روش بزرگان صنف را به هیات مدیره آینده و نسل بعدی صنف انتقال دهیم ادامه داد: هیات مدیره فعلی در طی این سال‌ها زحمات زیادی کشیده و کارهای زیاد و بزرگی انجام داده و البته کارهای بزرگ و زیادی هم هنوز انجام نشده است. ما در کنار هیات مدیره آینده که منتخبان اعضای صنف هستند آمادگی همکاری داریم و امید داریم هیات مدیره جدید کارهای نیمه تمام و انجام نشده را به بهترین شکل انجام بدهند.

 

 

 

مسجد اکباتان پایگاه معنوی صنف لوازم یدکی خودرو است

 

 

او ضمن تبریک مجدد به هیات مدیره جدید اتحادیه بیان کرد: هیات مدیره جدید متشکل از افرادی با توانایی‌های بالایی هستند و اتحاد و انسجام آنها قابل رویت است. با شناختی که من از ترکیب جدید هیات مدیره دارم مطمئنم هیات مدیره جدید از هیات مدیره قبلی موفق‌تر عمل خواهد کرد به این دلیل که هم تجربیات هیات مدیره قبلی در دسترس آنها است و در این سال‌ها در کنار ما بوده‌اند و تجربه کافی و وافی برای انجام کارها دارند و هم اینکه این هیات مدیره منسجم‌تر است و کارهای بزرگی را می‌تواند انجام دهد.

 

 

علی اکبر بخشی با اشاره به اینکه مسجد اکباتان پایگاه معنوی صنف لوازم یدکی خودرو است اضافه کرد: این مسجد با محوریت حاج آقا مرسلی به بهترین شکل در طول سالیان در کنار ما بوده‌اند و همه ما مدیون محبت‌های ایشان هستیم و باید قدردان آن باشیم. اتحاد و انسجام اتحادیه از هرچیزی مهم‌تر است و وظیفه تک تک ما است که آن را حفظ کنیم و ارتقا ببخشیم. پاسخ به پیام اعضای صنف در انتخابات 10 خردادماه میسر نیست جز با خدمتگزاری همه ما و امیدوارم هیات مدیره جدید اتحادیه بهتر از ما عمل کنند.

 

 

دو چالش اصلی اتحادیه؛ مالیات و قاچاق کالا

 

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به چالش‌های زیاد پیش روی اتحادیه عنوان کرد: اتحادیه لوازم یدکی خودرو در این روزها با چالش مالیات روبه‌رو است که تلاش داریم مشکلات به وجود آمده را که باعث نگرانی اعضای صنف شده را حل کنیم. سید جواد ارجمندی، مسئول دفتر امور مالیاتی تلاش زیادی در این سال‌ها انجام داده و صنف لوازم یدکی تنها صنفی است که در حوزه مالیات دفتر خدمات مالیاتی دارد و هیچ اتحادیه‌ای در سطح کشور این امکان را در اختیار اعضا قرار نداده است. ناصر سبزیان نیز صادقانه و با صرف وقت زیادی در زمینه مالیات کمک زیادی به ما و اعضا کرده و بخشی از رضایتمندی همکاران ما و حضور پای صندوق رأی، به دلیل خدماتی است که او انجام داده است.

 

 

 

پایان شیرین هیات مدیره قبلی با انتخابات پرشور

 

 

علی اکبر بخشی افزود: قاچاق کالای لوازم یدکی خودرو یکی دیگر از چالش‌های است که اتحادیه را درگیر کرده و علی‌رغم تلاش هیات مدیره و اعضای کمیسیون اقتصادی اتحادیه هنوز مشکلات آن پا برجا است و نیاز به پیگیری دارد. هیات مدیره جدید باید آرامش فکری اعضا را در رأس اولویت‌های خود قرار دهد و به رفع مشکلات با توجه به توانمندی‌های هیات مدیره جدید خوشبینم. امور جاری با حضور سعید پیرزادی همواره و بدون وقفه در جریان بوده و در این زمینه لحظه‌ای غفلت نشده است. دوران سختی را سپری کردیم و با انتخابات پر شور پایان شیرینی برای همه ما رقم خورد. از همه دوستان و همکاران سپاسگزارم.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *