قطعات خودرو

افشین اصغرزاده: حضور اعضای صنف در انتخابات مثال‌زدنی بود / تلاش هیات مدیره جدید برای رفع مشکلات اعضا

افشین اصغرزاده

افشین اصغرزاده، دبیر هیات مدیره جدید اتحادیه لوازم یدکی با بیان اینکه حضور حداکثری اعضای صنف در انتخابات مثال زدنی بود، گفت: در دور دوم انتخابات بیش از 2000 نفر شرکت کردند که آمار بسیار خوبی است و همین موضوع، کار اعضای هیات رئیسه را بیش از پیش سنگین خواهد کرد. ما به عنوان منتخبان هیات مدیره باید از حقوق تمامی اعضا دفاع کنیم و با داشتن برنامه در جهت رفع نیازهای اعضا حرکت کنیم.

 

بیشتر بخوانید: هیات مدیره جدید اتحادیه مسئولیت سنگینی بر عهده دارد

 

افشین اصغرزاده درباره انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو به خبرنگار قطعات خودرو گفت: دور دوم انتخابات اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران با حضور پرشور اعضای صنف برگزار شد. در روز برگزاری با وجود آنکه سیستم رای گیری حدود 3 ساعت قطع بود و امید چندانی به از سرگیری رای گیری نداشتیم اما خوشبختانه مشکلات مرتفع شد. پس از رفع مشکلات، هر نفر در حدود 2 دقیقه رأی خود را به صندوق می‌انداخت و با تسریع این روند افراد زیادی که ساعت‌ها معطل مانده بودند توانستند رأی بدهند.

 

 

وی با بیان اینکه اعضای صنف لوازم یدکی درک درستی از شرایط اتحادیه داشتند عنوان کرد: اتحادیه و کاندیداهای انتخابات درباره ادغام اتحادیه، اطلاع رسانی درستی داشتند و اعضای صنف هم با درک درست خود در این انتخابات شرکت کردند.

 

بیشتر بخوانید: هیات مدیره منتخب از چه زمانی کار خود را آغاز می‌کند؟

 

 

اصغرزاده ضمن تاکید بر اینکه حضور حداکثری اعضای صنف مثال زدنی بود اظهار کرد: در دور دوم انتخابات بیش از 2000 نفر شرکت کردند که آمار بسیار خوبی است و همین موضوع، کار اعضای هیات رئیسه را بیش از پیش سنگین خواهد کرد. ما به عنوان منتخبان هیات مدیره باید از حقوق تمامی اعضا دفاع کنیم و با داشتن برنامه در جهت رفع نیازهای اعضا حرکت کنیم.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *