قطعات خودرو

علی وزیری: اهداف برگزارکنندگان نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» نوآورانه است

رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو کرج می‌گوید: «نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» به جز معرفی برندهای معتبر، اهداف مهمی چون همگرایی اتحادیه‌های همگن خودرویی و انجمن‌ها و تقدیر و تشکر از افراد خوش‌نامی که عمری در این صنعت زحمت و تلاش کشیده‌اند را در نظر گرفته که در نوع خود نوآورانه و قابل تقدیر است. با مدیریت و برنامه‌ریزی درست این نمایشگاه در دستیابی به اهداف خود موفق خواه شد و همین امر باعث استمرار ان در سال‌های بعد خواهد شد.»

 

 

 

علی وزیری، رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات کرج در گفتگو با خبرنگار قطعات خودرو با اشاره به اجناس بی‌کیفیت و تقلبی در بازار بیان کرد: برای ساماندهی بازار لوازم یدکی به دلیل اهمیت بالای اقتصادی و تبعات مالی و جانی باید هماهنگی کاملی میان ارگان‌های مرتبط و رواس اتحادیه‌ها و کسبه و مغازه‌داران صورت بگیرد. در حال حاضر قیمت لوازم یدکی خودرو نیز به تبع بالارفتن اجناس دیگر، بالاتر رفته و مردم توان خرید قطعات را ندارندو ترجیح می‌دهند در صورت امکان با لوازم خراب سر کرده و یا آن را تعمیر کنند.

 

بیشتر بخوانید: نمایشگاه‌‌های تخصصی ابزار توانمندی برای توسعه بازار لوازم یدکی خودرو هستند

 

 

وی تصریح کرد: بازار لوازم یدکی خودرو هم مانند سایر مشاغل از شرایط نابسامان اقتصادی تاثیر پذیرفته و از کارخانه‌ها تا فروشگاه‌های قطعات یدکی خودرو با مشکل مواجه شده‌اند.  لوازم یدکی داخلی از کیفیت خوبی برخوردارند و اما آنها برای تامین مواد اولیه نیازمند واردات هستند و بر اساس تغییرات ترخصی کالا و افزایش قیمت مواد اولیه مجبور به افزایش قیمت هستند.

 

 

حامی معنوی نمایشگاه «اتومکانک سپاس» با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌های قطعات خودرو در سالیان گذشته اظهار کرد: نمایشگاه‌های مختلفی در سال‌های گذشته و در شهرهای مختلف برگزار شده و استقبال متخصصان، تعمیرکاران، صاحبان برندهای معتبر از برخی که شکل حرفه‌ای داشته‌اند و اهداف مهمی را دنبال می‌کرده‌اند صورت گرفته است.

 

 

رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو کرج در پاسخ این سوال که برگزاری نمایشگاه‌ها چه تاثیری بر بازار لوازم یدکی خود خواهد داشت عنوان کرد: معرفی برندهای باکیفیت داخلی یکی از مهمترین اتفاقاتی است که می‌تواند نظر مصرف‌کنندگان و خریداران را نسبت به تولید لوازم یدکی داخلی عوض کند که این با تحقق آن رشد و پیشرفت کارخانه‎های داخلی و همچنین رشد اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

 

 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» ادامه داد: در هر شرایطی جلب رضایت مصرف کننده اهمیت بالایی دارد. نمایشگاه «اتومکانیک سپاس» که توسط اتحادیه تعمیرکاران و ماهنامه تخصصی قطعات خودرو در هتل المپیک برگزار خواهد شد به جز معرفی برندهای معتبر، اهداف مهمی چون همگرایی اتحادیه‌های همگن خودرویی و انجمن‌ها و تقدیر و تشکر از افراد خوش‌نامی که عمری در این صنعت زحمت و تلاش کشیده‌اند را در نظر گرفته که در نوع خود نوآورانه و قابل تقدیر است.

 

بیشتر بخوانید: معرفی موثر برندها در نمایشگاه‌های قطعات خودرو

 

علی وزیری تصریح کرد: حمایت تعمیرکاران، اتحادیه‌ها، صاحبان برندها، بازرگانان و انجمن‌های خودرویی از برگزاری این نمایشگاه در نهایت به نفع این صنف و صنعت است. با مدیریت و برنامه‌ریزی درست این نمایشگاه در دستیابی به اهداف خود موفق خواه شد و همین امر باعث استمرار ان در سال‌های بعد خواهد شد.

 

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *