قطعات خودرو

ارسال لایحه بودجه با اسنپ!

نحوه ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت نادرست بود

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس نسبت به نحوه ارائه لایحه بودجه ۱۴۰۰ از سوی دولت انتقاد کرد.

حسن نوروزی در نطق میان دستور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، حسن نوروزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 12 آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین نامه ای با استناد به بند ج ماده 107، گفت: براساس این بند رئیس جمهور باید نسبت به کلیات لایحه بودجه نطق می‌کرد اما وی در مجلس حاضر نشد.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر مسئله نیامدن رئیس جمهور بحث کرونا است که نمایندگان و معاون وی نیز انسان هستند چرا ظلم کردند و نیامدند و لایحه را با اسنپ ارسال کردند.

وی افزود: تا کی باید اهانت ها را بپذیریم، در این بودجه برای دولت آینده 300 هزار میلیارد تومان کسری به وجود خواهد آمد؛ از این رو باید چنین ارائه بودجه ای را به خودشان برمی‌گرداندید.

نوروزی همچنین با اشاره به ماده 29 در تذکری به امیرآبادی عضو هیات رئیسه مجلس، گفت: در زمان ریاست آقای لاریجانی به دلیل همشهری بودن در جایگاه هیات رئیسه می نشستید و اکنون نیز از نجابت آقای قالیباف سوءاستفاده می کنید؛ تاکنون 10 طرح ارائه دادم که هیچ کدام از آن ها مطرح نشده است، به عنوان مثال طرحی برای ایثارگران ارائه شد اما آقای امیرآبادی طرح خودش را ارائه کرد که این امر ظلم است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است