قطعات خودرو

استخر تسلا برای آبتنی در هنگام شارژ خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پدال، مطمئناً تسلا در طول سال‌های گذشته خبرهای عجیب و غریبی را منتشر کرده است و ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت، ایده‌های دیوانه‌کننده‌ای دارد. با این حال، وقتی برای اولین بار پست‌هایی را در رسانه‌های اجتماعی دیدیم که نشان می‌داد این خودروساز در واقع یک استخر موقت در ایستگاه سوپر شارژ خودرو باز کرده است، چندان مطمئن نبودیم که باید آن را باور کنیم.

 

 

استخر تسلا / Tesla در سوپرشارژر

احتمالاً پست‌هایی درباره‌ی ساخت گوشی هوشمند یا همکاری تسلا با اپل، همراه با دیگر داستان‌های ساختگی که واقعیت ندارند، دیده‌اید. وقتی نوبت به اخبار تسلا می‌رسد، باید با دقت به منبع، اهداف احتمالی آن‌ها و خود پیام نگاه کنید. مهم است که کمی بررسی و کنکاش کنید و مطمئن شوید که اخبار تسلا که در مورد آن می‌خوانید، واقعاً درست است.

 

 

با این اوصاف، تسلا واقعاً یک استخر در ایستگاه سوپرشارژر خود در آلمان ایجاد کرده است. ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت قبلا درباره‌ی افزودن شهربازی در کارخانه‌های تسلا، تبدیل ایستگاه‌های سوپرشارژر به سالن‌های نمایشی قدیمی و غیره صحبت کرده بود. با این حال، استخر موقت در ایستگاه سوپرشارژر کمی عجیب است، زیرا افراد بسیار کمی با لباس شنا به آنجا می‌آیند و حاضرند قبل از بازگشت به جاده خنک و خیس شوند.

 

 

استخر موقت این شرکت در ایستگاه سوپر شارژ خودرو در هیلدن آلمان ساخته شده است. این ایستگاه شارژ با بهره‌مندی از ۴۰ غرفه، پنل‌های خورشیدی و رستوران، بزرگترین ایستگاه شارژ خودروی الکتریکی در کشور آلمان به شمار می‌رود. از آنجا که تسلا ایده‌های جدیدی را برای ویژگی‌ها و امکانات سوپرشارژرهای آینده ارائه می‌کند، به نظر می‌رسد که در تابستان گرم امسال در حال آزمایش مفهوم استخر است. شاید هم این شرکت و کارمندانش به سادگی تصمیم گرفته‌اند در روزهای گرم تابستان کمی سرگرم شوند.

 

 

ایستگاه شارژ تسلا / Tesla

نشریه insideevs خاطرنشان می‌کند که این استخر همزمان با رویداد تسلا Cyber ​​Roundup (جلسه سالانه سهام‌داران) افتتاح می‌شود.

 

تسلا از یک ظرف بزرگ و متحرک برای استخر استفاده کرد و اساساً آن را با آب پر کرده و پوششی روی آن قرار داد. افراد می‌توانند آن را در گروه‌های حداکثر چهار نفره به طور همزمان و در بازه ۱۰ دقیقه‌ای استفاده کنند. این استخر از پنجشنبه تا یکشنبه از ساعت ۲:۰۰ تا ۱۹:۰۰ به وقت آلمان برای بازدیدکنندگان باز خواهد بود.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است