قطعات خودرو

افزایش استخدام در جنرال موتورز با برنامه جدید دورکاری

جنرال موتورز رویکردی جالب برای بازگشت به کار کارمندان در نظر گرفته است: “تناسب کار “.این پیامی است که توسط مدیر عامل شرکت ماری بارا و دیگر مدیران جنرال موتورز در مورد چگونگی برنامه ریزی این شرکت خودروسازی برای 155 هزار کارمند خود در سراسر جهان پیرامون کار پس از واکسیناسیون نقل شده است.

این سیاستی انعطاف پذیر و در حال تکامل است که به گفته مدیران شرکت بسته به کارمند، هفته و پروژه کاری متفاوت خواهد بود. این برنامه می تواند به معنای انجام آموزش بیشتر از راه دور برای 87000 کارگر ساعتی کارخانه جنرال موتورز باشد که مشاغل آنها مستلزم حضور در تأسیسات تولیدی شرکت است یا می تواند به معنای اجازه دادن به کارمندان حقوق بگیر برای کار دائمی در خانه باشد یا برنامه ای ترکیبی از کارهای اداری با کار از راه دور باشد.

لورا جونز، از مدیران جنرال موتورز بیان می کند که «این برنامه سیاست یا رویکردی یکپارچه برای همه نیست اما در واقع این پروژه تکامل فرهنگ همه ماست.»

چنین تصمیمی در پی بازخورد کارمندان که بسیاری از آنها به دلیل شیوع ویروس کرونا به مدت یک سال از راه دور کار می­کردند، اتخاذ شد. به گفته مدیران جنرال موتورز این شرکت نظرسنجی های مختلفی را در مورد چگونگی و مکانی که کارمندان ترجیح می­دهند در آینده کار کنند، انجام داده است.

بارا می گوید: آموخته ها و موفقیت های سال گذشته ما را به معرفی چگونگی مدیریت آینده کار در جنرال موتورز با عنوان ” تناسب کار” سوق می دهد و این بدان معناست که در صورت جوازکار، کارمندان انعطاف پذیری داریم که می توانند در جایی کارکنند که بیشترین تأثیر را در دستیابی به اهداف ما داشته باشند.

بنابراین به گفته سیریل جورج، از مدیران جنرال موتورز، اجازه چنین انعطاف پذیری در حال حاضر باعث افزایش استخدام در هنگام شیوع ویروس کرونا شده است و شرکت در سه ماهه اول سال 2021 تعداد کارمندان جدید بیشتری را در ایالات متحده استخدام کرده است.

منیع: CNBC

مترجم: حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *