قطعات خودرو

بازار خودرو نیاز به مدیریت، تدبیر و تصمیم گیری انقلابی دارد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، امیرقلی جعفری بروجنی در صحن علنی در نطق میان دستور مجلس گفت: بازار خودرو نیاز به مدیریت، تدبیر و تصمیم گیری انقلابی دارد، تصریح کرد: منویات رهبر انقلاب در این حوزه تاکنون محقق نشده است؛ دولت باید در ارائه آمار غیرکارشناسی که توسط برخی مسئولان در مورد قیمت ها مطرح و باعث التهاب در بازار خودرو می شود دقت کند؛ ساماندهی نیروهای قرارداری و شرکتی ضرورت ومطالبه مهم مردم است و دولت باید به این موضوع توجه لازم را داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی اقتصادی کشور و مشکلات ایجاد شده برای مردم ناشی از عوامل ساختاری در حوزه اقتصاد است که در طول سالیان و دولت های مختلف شکل گرفته البته بخشی از مشکلات هم ناشی از تصمیم گیری ها وسیاست های دولت است و انتظار داریم که تصمیم گیری های دولت از پشتوانه کارشناسی لازم برخوردار باشد و با تعامل با مجلس و کمیسیون های تخصصی شکل گیرد.

نماینده مردم بروجن در مجلس یازدهم با بیان اینکه اقتصاد کشور نیاز به جراحی و تصمیم های بزرگ دارد، افزود: دولت امروز در اجرای طرح های تحولی خود تصمیماتی را اتخاد کرده که در زندگی و معیشت مردم تاثیرگذار است.

وی با یادآوری اینکه مجلس با تایید اقدامات اصلاحی دولت با حفظ وظایف نظارتی خود توصیه ها و تذکراتی را دارد، گفت: اقداماتی که ناظر به معیشت مردم است نیاز به اقناع سازی افکار عمومی و گفت و گوی مستقیم با مردم و همچنین اجماع سازی دارد و باید تمامی دستگاه های نظام هماهنگ حرکت کنند و به نظر می رسد این اجماع سازی وجود ندارد.

عضو مجمع نمایندگان ‌چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این اقدامات نیاز به پیوست رسانه ای دارد و فضای آلوده و مدیریت شده توسط دشمن این پیوست را رسانه ای دوچندان می کند و در این رابطه خلا فراوان دیده می شود.

جعفری بروجنی با اشاره به تقویت زیرساخت ها برای افزایش بهره وری در زمینه مختلف تولید یادآور شد: اگر زیرساخت های کشور تقویت نشود تولید بیشتر و اقتصاد موفق تر محقق نخواهد شد و همچنین نظارت و تنظیم بازار باید به دقت انجام و رصد شود؛ امروز آنچه که از کف بازار دیده می شود با آنچه که گفته می شود بسیار متفاوت است.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی افزود: خط قرمز ما معیشت مردم است و ما حاضریم در مجلس هر کمکی که دولت بخواهد داشته باشیم اما مردم آسیب نبینند؛ ارز ترجیحی به طور قطع فسادآور بوده و مشکل زا است و تذکرات و سوالات و بحث های استیضاح و تحقیق و تفحص های نمایندگان برای حمایت از دولت است و دولت بداند تعامل خوبی میان دولت و مجلس وجود دارد اما آنچه که در مجلس گفته می شود برای موفقیت بیشتر دولت است.

نماینده مردم بروجن در مجلس یازدهم با انتقاد از عدم تعادل در استفاده از دو عنصر تجربه و جوانی در مدیریت های کشور، گفت: از دولت انتظار داریم به این دو نکته توجه داشته باشند و از هر دو بهره ببرد؛ همچنین توجه به همسان سازی حقوق بازنشستگان و اجرای آن باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان ‌چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تسریع در اجرایی کردن قانون رتبه بندی معلمان که مجلس کارش را در این حوزه انجام داده است و باید سریع تر اجرایی شود.

جعفری بروجنی با انتقاد از اینکه بازار دارو به شدت آشفته است و اقشار مختلف تحت فشار هستند، گفت: این موضوع نیاز به نظارت دقیق و اجرایی شدن قانون بیمه عمومی دارد؛ مردم استان چهارمحال و بختیاری منتظر سفر رئیس جمهور به استان هستند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است