قطعات خودرو

با بزرگترین پروژه شرکت هیوندای آشنا شوید، ساخت یک ابرشهر آینده

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودرو بانک، شهر هوشمند گروه هیوندای موتور اولین طرح مفهومی اسکان ابرشهر آینده پایدار برای سبک زندگی جدید در زمین است.

تصور کنید که در یک روز آفتابی بدون هیچ ازدحامی به سر کار بروید، در حالی که هیچ‌کس عجله ندارد و همه چیز سازماندهی شده است، به هر جایی که نگاه می‌کنید مناظر طبیعی را می‌بینید و همه شاد و خوشحال هستند. شاید این مثل یک فانتزی به نظر برسد، اما افرادی هستند که رویاهای آن‌ها می‌تواند آغازگر چنین آینده‌ای باشد. گروه هیوندای موتور تمرکز خود را روی ایجاد این آرمان‌شهر قرار داده است تا شهری بسازد که همه عاشقش هستند.

 

 

شهر هوشمند گروه هیوندای موتور که اولین بار در اجلاس شهرهای جهان ۲۰۲۲ در سنگاپور رونمایی شد، یک پروژه شهری پایدار را ارائه می‌دهد که برای ایجاد دیدگاه جدیدی به زندگی در زمین طراحی شده ‌است. این نقطه شروع یک ماجراجویی جدید خواهد بود، جایی که فناوری با طبیعت ادغام می‌شود و انسان‌ها در میان‌ آن‌ها قرار می‌گیرند. این مفهوم حول ایده ادغام بشریت با طبیعت، به جای نابود کردن طبیعت برای یکپارچه کردن بشریت، شکل گرفته است و فناوری نقش مهمی در تحقق آن دارد.

 

 

ابرشهر آینده به شکل یک شش‌ضلعی دو لایه شبیه کندو در نظر گرفته شده است. لایه رویی اغلب شامل پارک‌ها و جنگل‌های واقع در مرکز منطقه است که ساختمان‌ها در اطراف آن قرار دارند. ساختمان‌ها در سه بخش ساخته خواهند شد و جمعیت را با توجه به سطوح تراکم (زیاد، متوسط و کم) پراکنده خواهند کرد و تعداد آن‌ها در نزدیکی پارک کاهش می‌یابد تا همه نمای ۳۶۰ درجه از طبیعت را ببینند.

 

 

 

 

همچنین ساختمان‌ها برای جریان حرکتی بهتر به صورت سلسله مراتبی ساخته خواهند شد. ساختمان‌های مهم شهر در منطقه با تراکم زیاد قرار خواهند گرفت تا زیرساخت امنیتی در مناطق با تراکم کم قرار داده شود و امکان دسترسی آسان به همه جا در شهر فراهم شود.

 

 

کل سیستم حمل و نقل کالا و خدمات در لایه دوم و زیر زمین فعالیت می‌کنند، و نیازهای شهر را با کمک وسایل نقلیه خودران، روبات‌های خودکار و مراکز لجستیک خودکار برآورده می‌کنند. این کار باعث کاهش ترافیک در لایه اول می‌شود و در نتیجه از ایجاد آلودگی ناشی از وسایل نقلیه جلوگیری می‌کند.

 

 

در آسمان حمل و نقل هوایی پیشرفته با زندگی عادی ادغام خواهد شد و برج‌های هاب 2 به منظور فرود و بلند شدن وسایل نقلیه هوایی در دسترس قرار می‌گیرند. بنابراین رفتن از خانه به محل کار و بالعکس همیشه آسان خواهد بود.

 

 

این ابرشهر آینده یک مخزن آب طبیعی خواهد داشت و برق آن توسط ژنراتورهای سلول سوختی هیدروژنی تأمین خواهد شد. گروه هیوندای موتور استراتژی هیدروژنی خود را در سال ۲۰۲۱ با هدف افزایش محبوبیت هیدروژن تا سال ۲۰۴۰ به سمت یک جامعه کربن-خنثی رونمایی کرده است.

 

 

 

 

گروه هیوندای از سال ۲۰۲۰ به سوی آینده‌ای گام برداشته است که در آن بشریت، طبیعت و فناوری به طور هماهنگ و کارآمد، بدون آسیب زدن به یکدیگر، هم‌زیستی دارند.

 

آن‌ها همچنین قصد دارند تا جایی که ممکن است دولت‌های بسیاری را راضی به انجام این طرح کنند تا انقلابی در شهرها ایجاد کنند، و همچنین حمل و نقل هوشمند را سرعت ببخشند. روبوتاکسی و وسایل نقلیه عمودپرواز برقی نمونه‌های بارز اهداف شرکت هیوندای برای تحول حمل و نقل در آینده هستند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است