قطعات خودرو

برپايي نمايشگاه قطعات خودرو تا 23 مهر در مشهد

در نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته 80 شرکت فروشنده قطعات خودرو حضور دارند. نمایشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته روز گذشته (20 مهرماه) با حضور جمعي از اعضای شورای شهر، اتاق اصناف و نماینده وزارت صمت در استان خراسان رضوی افتتاح شد.

اشکان شریعت – مدیر پروژه اين نمایشگاه – در گفت‌وگو با خبرنگار قطعات خودرو، توضيح داد: 80 نماينده از شركت‌هاي معتبر فروش قطعات خودرو در كنار شركت «آرين ديزل» در اين نمایشگاه حضور دارد.

وي درباره اهداف تعيين‌شده براي اين نمايشگاه، اظهار كرد: هدف از برگزاري نمايشگاه قطعات خودرو، معرفی قطعات جدید و نشان دادن توانمندی تولیدات داخلی است. در نمایشگاه ما، تولیدکنندگان شهرهای مختلف حضور دارند تا پتانسیل و توانمندی خود را نشان دهند و بتوانند نمایندگی بگیرند. البته آن‌ها در خود نمایشگاه فروش ندارند.

مدير پروژه نمايشگاه قطعات خودرو و صنايع وابسته همچنين گفت: از 80 شرکتي كه در نمايشگاه هستند، 30 درصد شرکت‌کنندگان از مشهد هستند. بقیه هم از شهرهایی مانند اصفهان، شیراز، تبریز، ارومیه، تهران، کرمان، یزد و قم آمده‌اند.

او با اشاره به اين‌كه کرونا روی حضور غرفه‌داران تاثیر می‌گذارد، بيان كرد: البته امسال در مقایسه با سال قبل، غرفه‌دارهای بیشتری در نمایشگاه حضور دارند و برندهای معتبرتری به نمایشگاه آمده‌اند.

به گفته شريعت، 90 درصد برندهای معتبر کشور در زمینه توليد قطعات خودرو در این نمایشگاه حضور دارند.

وي همچنين توضيح داد: به‌دلیل شيوع کرونا، نمایشگاه عمومی نیست و امسال به‌شکل تخصصی برگزار شده است. به همين دليل نيز متاسفانه شرکت‌های خودروساز مانند ایران‌خودرو و سایپا در این نمایشگاه نیستند. البته سه زیرمجموعه مهم سایپا در این نمایشگاه حضور دارند که تامین‌کننده و تولیدکننده بنام قطعات خودرو هستند.

او در پاسخ به اين پرسش كه آيا از كشورهاي ديگر نيز نمايندگاني در اين نمايشگاه حضور خواهند داشت؟ گفت: به‌دليل شيوع کرونا شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه نیستند. البته نمایندگی‌های ايراني شرکت‌های چینی در نمایشگاه حضور دارند که تامين‌كننده قطعات چینی در كشور هستند.

ساعت برگزاري نمايشگاه قطعات خودرو و صنایع وابسته مشهد از 15 تا 20 است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است