قطعات خودرو

تاریخ خودرو : جیمز پاکارد، بنیانگذار شرکت خودروسازی پاکارد درگذشت

خبر تلخ بود : جیمز پاکارد، بنیانگذار شرکت خودروسازی پاکارد درگذشت. جیمز پاکارد، یکی از بنیانگذاران شرکت خودروسازی پاکارد (Packard Motor Car Company)، در روز 29 اسفند ماه در سال 1306 خورشیدی برابر با روز 20 مارس در سال 1928 میلادی، درگذشت. پاکارد در زمان مرگش با پرفروش‌ترین برندهای لوکس دنیا کار می‌کرد. ساخت چنین شرکتی با خرید یک خودروی وینتون (Winton) توسط جیمز پاکارد در سال 1277 ش (1898 م) آغاز شد و مسیر تاریخ خودرو را برای همیشه تغییر داد. برادران پاکارد، نام شرک خودروسازی خود را به شرکت خودروسازی پاکارد تغییر دادند. در حالی که بسیاری از خودروها در آن زمان میان پانصد دلار تا هزار و پانصد دلار می فروختند، جیمز پاکارد بر بازار خودروهای لوکس تمرکز کرد. پس از جنگ جهانی دوم، فروش شرکت به شدت کاهش یافت. امری که باعث فعل و انفعالاتی گردید که عملاً به مرگ پاکارد منجر شد.

آغاز ماجرا : پاکارد و عشق و خودرو

ساخت شرکتی با خرید یک خودروی وینتون توسط جیمز پاکارد آغاز شد و مسیر تاریخ خودرو را برای همیشه تغییر داد

خبر تلخ بود : جیمز پاکارد، بنیانگذار شرکت خودروسازی پاکارد درگذشت. جیمز پاکارد (James Packard)، یکی از بنیانگذاران شرکت خودروسازی پاکارد (Packard Motor Car Company)، در روز 29 اسفند ماه در سال 1306 خورشیدی برابر با روز 20 مارس در سال 1928 میلادی، درگذشت. پاکارد در زمان مرگش با پرفروش‌ترین برندهای لوکس دنیا کار می‌کرد. ساخت چنین شرکتی با خرید یک خودروی وینتون (Winton) توسط جیمز پاکارد در سال 1277 ش (1898 م) آغاز شد و مسیر تاریخ خودرو را برای همیشه تغییر داد.

شرکت خودروسازی پاکارد

جیمز پاکارد بر بازار خودروهای لوکس تمرکز کرد

برادران پاکارد، در روز 20 مهر ماه در سال 1281 خورشیدی برابر با روز 13 اکتبر در سال 1902 میلادی، نام شرک خودروسازی خود را به شرکت خودروسازی پاکارد (Packard Motor Car Company) تغییر دادند. در حالی که بسیاری از خودروها در آن زمان میان پانصد دلار تا هزار و پانصد دلار می فروختند، جیمز پاکارد بر بازار خودروهای لوکس تمرکز کرد.

پایان خط پاکارد

با از بین رفتن افتخار داشتن یک خودروی پاکارد، فروش شرکت به شدت کاهش یافت

پس از جنگ جهانی دوم، با از بین رفتن افتخار داشتن یک خودروی پاکارد، فروش شرکت به شدت کاهش یافت. امری که باعث فعل و انفعالاتی گردید که عملاً به مرگ پاکارد منجر شد.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *