قطعات خودرو

تاریخ خودرو : نخستین پلیموث سوپربرد وارد شد

نخستین پلیموث سوپربرد وارد شد. کارگران کارخانه کرایسلر در مرکز پیش تولید کلرپوینت نخستین پلیموث سوپربرد را در روز 25 مهر ماه در سال 1348 خورشیدی برابر با روز 17 اکتبر در سال 1969 میلادی، تکمیل کردند و شروعی تاریخی از خودروهای عضلانی نمادین الهام گرفته از نسکار را آغاز کردند. خودروهای سوپربرد که زندگی خود را به عنوان خودروهای جاده ای پلیموت در سال 1349 ش (1970 م) آغاز کرد، بیشتر مونتاژ خود را در جاده لینچ، در حدود پنج مایل (هشت کیلومتر) دورتر، پشت سر گذاشتند. مونتاژ نهایی در کلرپوینت رخ داد تا کل خط تولید برای تعداد کمی از قطعات مختل نشود. روند ساخت سوپربرد بسیار جذاب است، همانطور که توسط مورخ و نویسنده دیوید جی. پاتیک گفته شد، که متأسفانه در سال 1399 ش (2020 م) درگذشت. 

آغاز پلیموث سوپربرد : یک شکوه تاریخی دوران ساز

شروعی تاریخی از خودروهای عضلانی نمادین الهام گرفته از نسکار آغاز شد

نخستین پلیموث سوپربرد وارد شد. کارگران کارخانه کرایسلر (Chrysler) در مرکز پیش تولید کلرپوینت (Clairpointe Pre-Production) نخستین پلیموث سوپربرد (Plymouth Superbird) را در روز 25 مهر ماه در سال 1348 خورشیدی برابر با روز 17 اکتبر در سال 1969 میلادی، تکمیل کردند و شروعی تاریخی از خودروهای عضلانی (muscle car) نمادین الهام گرفته از نسکار (NASCAR) را آغاز کردند.

خودروی افسانه ای جاده ها : پلیموث سوپربرد

خودروهای سوپربرد زندگی خود را به عنوان خودروهای جاده ای پلیموت آغاز کرد

خودروهای سوپربرد که زندگی خود را به عنوان خودروهای جاده ای پلیموت در سال 1349 ش (1970 م) آغاز کرد، بیشتر مونتاژ خود را در جاده لینچ (Lynch Road)، در حدود پنج مایل (هشت کیلومتر) دورتر، پشت سر گذاشتند. مونتاژ نهایی در کلرپوینت رخ داد تا کل خط تولید برای تعداد کمی از قطعات مختل نشود. روند ساخت سوپربرد بسیار جذاب است، همانطور که توسط مورخ و نویسنده دیوید جی. پاتیک (David J. Patik) گفته شد، که متأسفانه در سال 1399 ش (2020 م) درگذشت.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *