قطعات خودرو

تاریخ خودرو : کرایسلر، لامبورگینی را خرید

کرایسلر، لامبورگینی را خرید. شرکت کرایسلر در روز 3 اردیبهشت ماه در سال 1366 خورشیدی برابر با روز 23 آوریل در سال 1987 میلادی، شرکت خودروسازی لامبورگینی را به قیمت بیست و پنج میلیون دلار خریداری کرد. تحت مالکیت کرایسلر، لامبورگینی خودروی نمادین دیابلو را عرضه کرد. این خودرو در سال 1370 ش (1991 م) که یکی از بهترین سال های آن خودرو تا آن زمان بود، سود میلیون دلاری برای این شرکت به همراه داشت. شرکت کرایسلر در سال 1373 ش (1994 م)، لامبورگینی را به گروهی از سرمایه گذاران مستقر در اندونزی فروخت. سپس در سال 1377 ش (1998 م) شرکت فولکس واگن مالکیت این برند را به دست گرفت. لامبورگینی اکنون بیش از هشتصد و سی کارمند دارد و سنت آگاتا بولونز، ایتالیا را خانه خود می‌داند.

شرکت کرایسلر و لامبورگینی

شرکت کرایسلر، شرکت خودروسازی لامبورگینی را خریداری کرد

کرایسلر، لامبورگینی را خرید. شرکت کرایسلر (Chrysler Corporation) در روز 3 اردیبهشت ماه در سال 1366 خورشیدی برابر با روز 23 آوریل در سال 1987 میلادی، شرکت خودروسازی لامبورگینی (Lamborghini) را به قیمت بیست و پنج میلیون دلار خریداری کرد.

خودروی نمادین دیابلو

لامبورگینی خودروی نمادین دیابلو را عرضه کرد

تحت مالکیت کرایسلر، لامبورگینی خودروی نمادین دیابلو (Diablo) را عرضه کرد. این خودرو در سال 1370 ش (1991 م) که یکی از بهترین سال های آن خودرو تا آن زمان بود، سود میلیون دلاری برای این شرکت به همراه داشت.

سرمایه گذاران اندونزی

شرکت کرایسلر، لامبورگینی را به گروهی از سرمایه گذاران مستقر در اندونزی فروخت

شرکت کرایسلر در سال 1373 ش (1994 م)، لامبورگینی را به گروهی از سرمایه گذاران مستقر در اندونزی فروخت. سپس در سال 1377 ش (1998 م) شرکت فولکس واگن (Volkswagen) مالکیت این برند را به دست گرفت. لامبورگینی اکنون بیش از هشتصد و سی کارمند دارد و سنت آگاتا بولونز (Sant’Agata Bolognese)، ایتالیا را خانه خود می‌داند.

مترجم : حسین توکلی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *