قطعات خودرو

تقویت فراری SF90 اسپایدر توسط نوویتک

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل، فراری SF90 در حالت عادی در لیگ مخصوص به خود بازی می‌کند و حالا نوویتک این سوپراسپرت پلاگین هایبرید را برای افرادی که زیاده خواه هستند و خروجی استاندارد این خودرو را نمی‌پسندند تقویت کرده است. SF90 در حال حاضر یکی از سریع‌ترین و قو‌ی‌ترین خودروهای کانورتیبل تولید انبوه به حساب می‌آید که می‌توان آن را با پول خرید و به صورت روزمره استفاده کرد.

متخصصان نوویتک پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو را ریمپ کرده‌اند تا 109 اسب‌بخار توان بیش‌تر آزاد کنند. یک سیستم اگزوز جدید با عملکرد بالا به همراه کاتالیزور‌های فلزی نیز بر روی این خودرو نصب شده تا پیشرانه درون‌سوز بهتر از قبل گاز‌های خروجی را مدیریت کند.

قوای محرکه پلاگین هایبرید فراری SF90 اسپایدر در کنار پیشرانه درونسوز، 3 موتور الکتریکی دارد که حالا با تقویت کلی نوویتک از 986 اسب‌بخار قدرت استاندارد به 1109 اسب‌بخار رسیده است. با افزایش این عدد شتاب صفر تا 100 این خودرو نیز 0.1 ثانیه کاهش پیدا کرده و حالا این خودرو طی مدت زمان 2.4 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و در صورت ادامه بیشینه سرعت آن 340 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

سیستم اگزوز جدید را می‌توان با و یا بدون مدیریت الکتریکی صدا خریداری کرد. نوویتک می‌گوید تمام تلاش ما برای ارتقا سیستم اگزوز بر این اساس بود که صدایی بسیار زیبا و طنین انداز داشته باشد. یک گزینه سفارشی وجود دارد که 112 میلی‌متر انتهای این سیستم اگزوز از فیبر کربن استفاده شود که نمایی زیباتر به انتهای خودرو SF90 اسپایدر ببخشد.

 

ارتقا بصری نوویتک با استفاده از کیت بدنه فیبرکربن صورت گرفته است که شامل اسپلیتر مرکزی با قابلیت جداسازی گوشه‌ها در جلو، اسپویلر عقب و دیفیوزر ادغام شده با سپر می‌شود. این کیت بدنه نه تنها ظاهر تهاجمی‌تری به فراری SF90 اسپایدر می‌بخشد بلکه به آن کمک می‌کند تا نیروی رو به پایین بیش‌تری در سرعت‌های بالا ایجاد که به حفظ پایداری و هندلینگ آن نیز کمک می‌کند.

رینگ‌های SF90 اسپایدر نیز تغییر پیدا کرده و از برند Vossen با سایز 21 اینچ و تایر‌های 255/30 در جلو و 325/25 در عقب به جای نمونه استاندارد استفاده شده است.

نوویتک در خصوص کابین می‌گوید، مشتریان هرآن‌چه که بخواهند ما انجام خواهیم داد. این شرکت برای کابین SF90 مجموعه‌ای جدید از آلکانترا در رنگ‌های مختلف را به خریداران عرضه می‌کند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است