قطعات خودرو

تولید در وقت اضافه

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در سال جاری تا نیمه آذرماه رشد تولید ۵۹ درصدی را رقم زده ایم، در حالی که در گذشته ۴۰۰ دستگاه از تولیدات روزانه مربوط به محصولات CKD بوده اما تولیدات امروز به صورت کامل متعلق به تولیدات داخلی با تکیه بر توان قطعه سازان است.
مقیمی با بیان این که قطعه سازان داخلی و کارگران در زنجیره تولید خودرو در شرایط فعلی جهاد می کنند، گفت: فعالیت ها و مجموعه خدمات ایشان را باید مستند کرد و به ثبت رساند.
مقیمی ضمن بیان این که در روزهای تعطیل پایان این هفته توانسته ایم بالغ بر چهار هزار دستگاه را فاکتور کنیم؛ گفت: تعهد معوق فعلی ما ۲۸ هزار دستگاه است.

مدیرعامل ایران خودرو افزود: ۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه از معوقات شرکت،تولید شده و با اعلام قیمت محصولات از سوی سازمان حسابرسی این خودروها را تحویل مالکان خواهیم داد.

مقیمی گفت:سعی می کنیم خیلی زودتر از پایان سال تمامی معوقات را به صفر برسانیم.
وی با اعلام این که تا به امروز ۹ مرحله فروش فوق العاده داشته ایم، گفت: برمبنای این طرح های فروش، ۸۷ هزار تعهد ایجاد شده و ۶۵  هزار خودرو نیز تحویل شده است. تمامی خودروهای فروش فوق العاده را در کم تر از ۴۰ روز تحویل داده‌ایم در صورتی که موعد تحویل ۹۰ روزه بوده است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو درباره وعده تولید یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال جاری گفت: به صورت سنتی حدود ۵۰ درصد از تولید خوردوهای کشور برعهده ایران خودرو است، تا به امروز ۵۲ درصد از تولیدات کل کشور را رقم زده‌ایم، سهم ایران خودرو از عدد یک میلیون و ۲۰۰ هزار، حدود ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو است که تا پایان سال تولید خواهد شد. 
وی تصریح کرد: افزایش تولید صرفا در حوزه خودروهای سواری نبوده در حوزه تولید خودروهای مسافری و باری هم ۴۶ درصد رشد داشته ایم،

ایران خودرو دیزل از ابتدای آذر تا امروز بالای ۲۰۰ درصد افزایش تولید داشته است.

خط تولید اتوبوس سازی که بیش از ۹ سال متوقف بوده، با کمک از سازندگان داخلی راه اندازی شده است.
مقیمی با بیان این که رکوردهای به ثبت رسیده، نشان دهنده این است که جامعه قطعه سازان با همّت بیشتری به میدان آمده اند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم مجموعه فعالیت هایی که در حوزه صنعت برعهده گروه صنعتی ایران خودرو است را به خوبی دنبال کنیم.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است