• صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرویی
  • خودروهای تازه وارد
  • شرایط فروش
  • جهان خودرو
  • خودروهای تجاری و پاک
منو
  • صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرویی
  • خودروهای تازه وارد
  • شرایط فروش
  • جهان خودرو
  • خودروهای تجاری و پاک

http://ghatatnews.ir/?p=2007

خانه » خط اوّل تولید،به خوبی پشتیبانی نمی شود

  • نیوشا یعقوبی
  • 25 دی 1399

آدرس کوتاه:

http://ghatatnews.ir/?p=2007

خط اوّل تولید،به خوبی پشتیبانی نمی شود

مسابقه افزایش قیمت بین تولیدکنندگان مواد اولیه!

قوانین پیچیده ، متعدد و گاهی متناض انجام مراحل ثبت سفارش و ترخیص مواد اولیه را بسیار دشوار کرده است

بنیانگذار صنعت تولید لنت ترمز در ایران گفت: متاسفانه گویا تولید‌کنندگان مواد اولیه براى افزایش قیمت‌های خود با یکدیگر مسابقه گذاشته اند. از طرفی دولت هم هیچ‌گونه توجهى به این امر بسیار مهم ندارد.

سید على لاجوردى بنیانگذار صنعت تولید لنت ترمز در ایران، موسس مجتمع لنت پارس و سهامدار عمده شرکت ایران لنت است.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار «قطعات خودرو» با اشاره به نحوه فعالیت این شرکت اظهار کرد: در حال حاضر تعداد پرسنل مستقیم شرکت لنت پارس بالغ بر 500 نفر است.

وی ادامه داد: محصولات شرکت لنت پارس شامل انواع لنت ترمز خودرو‌هاى سبک، نیمه‌سنگین وسنگین، همچنین کامیون‌ها، واگن‌هاى ریلى، لنت‌های صنعتى وغیره است.

به‎طور کلى شرکت ما لنت ترمز هر دستگاهى که نیاز به ترمز داشته باشد را تولید می‌کند.

3 هزار نوع لنت ترمز برای خودروهای داخلی و خارجی

موسس مجتمع لنت پارس با اشاره به تنوع محصولات تولید شده در این شرکت خاطرنشان کرد: تنوع محصولات این شرکت بالغ بر 3 هزار نوع لنت ترمز است که تمامى خود روهاى داخلى و خارجى را تحت پوشش قرار می‌دهد. محصولات این شرکت به‎جز استاندارد ایران، توانسته است استاندارد کشورهای آلمان و انگلستان را نیز داشته باشد.

قوانین دست و پاگیر سفارش و ترخیص مواد اولیه را دشوار کرده است

وی با اشاره به چالش‌ها، مشکلات و موانع تولید تصریح کرد: همان‌طور که می‌دانید در شرایط تحریم، تهیه و ارسال ارز برای خرید مواد اولیه از جمله مشکلات عمده هر تولید به‌شمار می‌رود. متاسفانه طى کردن سیستم ادارى و قوانین دست و پاگیر ایجاد شده سفارش مواد اولیه و ترخیص آن را دشوار کرده است. از طرفی قوانین و بخشنامه‌هاى متعدد که به‌صورت روزانه و در برخی موارد ساعتى دستخوش تغییر می‎شوند، مشکلات سفارش مواد اولیه را چندین برابر کرده است.

این مشکلات به‌اندازه‌‌ای زیاد است که کاملاً انرژى و توان تولید‌کنندگان را می‌گیرد.

به گفته سیدعلی لاجوردی؛ شرکت لنت پارس تامین کننده عمده نیاز بازار خدمات بعد از فروش وتامین کننده خودرو سازان است و تامین مواد اولیه داخلى از جمله مشکلات شرکت ما تلقی می‌شود.

مسابقه افزایش قیمت بین تولیدکنندگان مواد اولیه!

بنیانگذار صنعت تولید لنت ترمز در ایران با اشاره به افزایش قیمت مواد اولیه در کشور خاطرنشان کرد: متاسفانه گویا تولید‌کنندگان مواد اولیه براى افزایش قیمت‌های خود با یکدیگر مسابقه گذاشته اند. از طرفی دولت هم هیچ‌گونه توجهى به این امر بسیار مهم ندارد.

افزایش چند برابری قیمت مواد اولیه

وی در ادامه با ذکر مثالی یادآور شد: همان‌طور که می‌دانید ورق آهن از جمله مواد اولیه‌‌ای و مهمی است که در صنعت قطعه‌سازی کاربرد بسیار زیادی دارد. جالب آنجاست که قیمت ورق آهن از سال قبل تا کنون 2 برابر شده و محصولات پتروشیمى هم به همین نسبت حتی بیشتر افزایش نیز یافته است.

موسس مجتمع لنت پارس در پایان تصریح کرد: کائوچو که از جمله محصولات پتروشیمى داخلی است. افزایش قیمت ناموجه داشته است به طوری که قیمت هر کیلو از آن در سال گذشته به حداکثر 20 هزار تومان می‌رسید اما اخیرا مجبورشدیم از طریق بازار آزاد هر یک کیلو کائوچو را 70 هزار تومان یعنی 3.5 برابر خریدارى کنیم.

لنت پارس برزگ‌ترین تولید کننده لنت در ایران

برخی محصولات لنت پارس . . .

  • انجمن لنت و کلاچ, تولید لنت, قیمت, لنت, مواد اولیه
قبلیقبلشرکت راین گستر
بعدیتابلو نصب کنید،لطفاًبعدی

افزایش نگران کننده تصادف در سیستم های کمک راننده

مجتبی علوی 10 تیر 1401

تولید حدود ٤٤ هزار دستگاه خودرو در خردادماه و 100 هزار دستگاه در سه ماهه اول سال در سایپا

مرتضی مهدوی 04 تیر 1401

قیمت نسل جدید بی ام و M4 GT4 اعلام شد

عبدالحسین آزاد 09 تیر 1401

جوان‌سازی پیرمردها! عجیب‌ترین فیس‌ لیفت‌ از پراید و ۴۰۵ تا گلف و آوانته

حسین پورمحمد 10 تیر 1401

پورشه ۹۱۱ توربو S تیونینگ تاپ کار؛ شاهکار بدنه با فیبرکربن سبز

مرتضی مهدوی 09 تیر 1401

استفاده از پتانسیل و توانمندی علمی نخبگان دانشگاهی کشور

عبدالحسین آزاد 07 تیر 1401

یک نظر

  1. داوود پور زند گفت:
    26 دی 1399 در 7:23 ق.ظ

    با سلام
    تولید نیاز بیشتری به حمایت دارد

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قطعات خودرو TV

گزارش تصویری روز دوم نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

مرصاد رنگرز 09 تیر 1401

گزارش تصویری اولین روز نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

محمدمهدی بشارت‌نیا 09 تیر 1401

تماشا کنید : معرفی نمایشگاه اتومکانیک سپاس

مرصاد رنگرز 29 خرداد 1401

تماشا کنید: اسکندر معترف: در گذشته صداقت بیشتر از این بود / از گذشته تا امروز صنف لوازم یدکی

مرصاد رنگرز 22 خرداد 1401

اخبار صنعت خودرو

تاریخ خودرو : هنری فورد دوم، از ریاست بنیاد فورد استعفا داد
کروز کنترل و کروز کنترل هوشمند چیست و چگونه کار می‌کند؟
افزایش نگران کننده تصادف در سیستم های کمک راننده
پیکاپ تاگا H به‌ صورت رسمی توسط صنایع خودروسازی پادرا رونمایی شد
شرکت سوئدی آینراید به دنبال عرضه کامیون‌های خودران است
گک EA6 | زیبا ، پرآپشن با قیمت مناسب
چری تیگو 7 پرو به بازار اروپا می رود
آینده در دستان خودروهای متصل
افزایش قیمت خودروهای برقی تسلا، فورد و جنرال موتورز
ب ام و یک شاهکار دیگر معرفی کرد؛ فقط برای خانواده های آتشین!
فراری هم الکتریکی می‌شود
جوان‌سازی پیرمردها! عجیب‌ترین فیس‌ لیفت‌ از پراید و ۴۰۵ تا گلف و آوانته
استون مارتین والکری و مرسدس-ای ام جی وان چگونه قوانین فیزیک را زیر پا می‌گذارند؟
لاستیک «Mud terrain»؛ ویژه محیط آفرودی
چطور جلوی لرزش موتور خودرو را بگیریم؟

برترین‌های قطعات خودرو

مدیر بازاریابی بالین تک: محدودیت واردات خودرو انگیزه رقابت را در واحدهای قطعه‌سازی از بین می‌برد
مدیرعامل نوین پارت: هیچ‌کس از عدم ثبات قیمت ارز سود نمی‌برد
ابوالفضل کریمی مدیرعامل سانیار صنعت: به تولید کالای با کیفیت و به‌روز متعهدیم
خیز بلند سیل‌گسترسالاران برای کسب 25 درصد بازار اورینگ کشور
اصلش پلاس تکسه
خرید مطمئن لنت ترمز ژرمن تکس
فولاد آذین سهند
شرکت ماشین لنت تهران
شرکت راین گستر
شرکت سوخت آما

وب‌گردی

بستن