قطعات خودرو

خواسته‌ مهم رسته راه‌سازی، آسان شدن واردات قانونی

فروشنده لوازم یدکی ماشین آلات راه‌سازی در گفت وگو با «قطعات خودرو»:

هئیت مدیره جدید راه‌های واردات قطعات را آسان‌تر کنند

به نظر امیرحسین مهدوی فروشنده لوازم یدکی ماشین آلات راه‌سازی درغرب تهران تنها و مهم‌ترین کاری که اعضای هئیت مدیره جدید می‌توانند انجام دهند این است که راه‌های واردات قطعات واجناس را آسان‌ترکنند.

مهدوی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات هئیت مدیره می‌گوید: مشخص است که برعملکرد اتحادیه کنونی انتقاداتی وارد است اما همیشه ارائه راهکار و پیشنهادهایی  برای بهتر شدن فعالیت ها لازم و راهگشا است.

وی ادامه می‌دهد: پیشنهاد من  برای هیئت مدیره جدید این است که در وهله اول بتوانند راه‌های واردات قطعات و اجناس را از نظر قانونی سهل تر وآسان‌تر کنند چرا که این مسئله برای رسته ما بسیار مهم است.

مهدوی تاکید می‌کند: نوع و شرایط واردات قطعات به کشور بر روی قیمت اجناس در داخل تاثیر زیادی دارد و کسبه می‌توانند  قطعات مورد نیاز را با قیمت مناسب‌تری در اختیار مشتریان قراردهند.

ترخیص کاران خوب مورد تایید اتحادیه را معرفی کنید

فروشنده لوازم یدکی ماشین آلات راه‌ سازی می‌گوید: مسئله دوم در مورد شرکت های معروف و معتبری است که در کار ترخیص هستند البته ما خودمان وارد کننده هستیم اما ازهئیت مدیره جدیدی که روی کار می‌آیند می‌خواهیم که ترخیص کاران خوب را که مورد تایید اتحادیه هستند؛ معرفی کنند.

وی اضافه می‌کند: از آنجایی  که ما مبلغ زیادی را برای واردات هزینه می‌کنیم و به بیان دیگر همیشه دلهره سرمایه مان را داریم اگراتحادیه اشخاص و شرکت‌هایی را به کسبه معرفی و اعلام کند که این افراد مورد تایید اتحادیه هستند وهر کاسبی می‌تواند باهر کدام ازاین اشخاص یا شرکت‌ها که بخواهد کار کند. در این صورت سرمایه ما ۱۰۰% تضمین می شود.

 مهدوی ادامه می‌دهد: تسهیل کردن قانونی راه‌های واردات از خواسته‌های مهم رسته راهسازی است برای اینکه اجناس و قطعات زودتر و بهتر به دست کسبه برسد ایده آل ترین شرایط است چرا که وقتی کسبه بتوانند جنسی را به راحتی و با قیمت مناسب وارد کنند  مسلما می‌توانند با قیمت مناسب بفروشند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است