قطعات خودرو

روحانی: جبران اشتباهات آمریکا به نفع همه است

به گزارش «قطعات خودرو»:

حسن روحانی روز گذشته در مراسم بهره‌برداری از ۶ طرح ملی وزارت نیرو با اشاره به اقدام تروریستی آمریکا در طول این سه سال علیه ملت ایران گفت: آنها همه منابع مالی ما را قفل و بسیاری از فعالیت‌ها و صادرات ما را دچار مشکل کردند و حتی برای خرید واکسن کرونا دچار مشکل شدیم. دولت جنایتکار آمریکا ظلم بزرگی علیه ملت ایران انجام داده است.

او افزود: دولت فعلی هم که می‌گوید دولت قبلی اشتباه کرده و می‌خواهیم جبران کنیم، در این دو ماه چیزی از او ندیده‌ایم. روحانی تا‌کید کرد: آنچه برای ما مهم است عمل است که چیزی ندیده‌ایم. جبران اشتباهات دولت گذشته آمریکا فقط به نفع ایران نیست، بلکه به نفع خود آمریکا، منطقه، تعهدات و سازمان‌های بین‌المللی است و امیدواریم به مسیر عقلانیت برگردند. بی‌تردید اگرآنها به انجام تعهدات خود بازگردند این کار نه تنها به نفع خودشان است، بلکه به نفع منطقه، سازمان‌های بین‌المللی و تعهدات در عرصه جهانی خواهد بود.

رئیس‌جمهوری با بیان اینکه امسال سال سختی برای ملت ایران بود، گفت: ما در این شرایط بسیار سخت و پیچیده طرح‌های بسیار بزرگی را به افتتاح رساندیم. این افتتاح‌ها برای مردم دلگرمی و برای دشمن ضربه بسیار بزرگی بود. آنها می‌خواستند اقتصاد ما را  دچار شکست کنند.  

انتصاب رئیس جدید فرهنگستان هنر

رئیس‌جمهوری همچنین دیروز بهمن نامور مطلق را برای ۴ سال به عنوان رئیس فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است