قطعات خودرو

رونمایی از ۵ خودروی جدید در نمایشگاه خودروی اصفهان

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اقتصاد آنلاین؛ احمدرضا طحانیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های اصفهان در نشست خبری شانزدهمین دوره نمایشگاه خودروی اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه خودرو اصفهان بعد از سه سال قرار است در مرکز جدید این نمایشگاه فعالیت خود را آغاز کند، اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی اصفهان از سال 1372 فعالیت خود را آغاز کرده و از سال 1399 در سایت جدید خود در روشن دشت اصفهان با 47 هکتار مساحت و 20 هزار متر سالن فعالیت خود را ادامه داده است‌.

 

وی افزود:حضور شرکت‌های سایپا و ایران خودرو هنوز نهایی نشده اما در حال بررسی هستند تا در این رویداد حضور داشته باشند.

 

در ادامه این نشست علیرضا عاجزی مجری برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان، با اشاره به اینکه بیش از ۲۰ خودروساز با محوریت بخش خصوصی در نمایشگاه خودرو اصفهان شرکت می کندد، گفت: گروه بهمن با بهمن موتور، بهمن دیزل، اسنا، ایران دو چرخ و سیبا موتور به اصفهان خواهد آمد. همچنین گروه خودروسازی فردا با فردا موتورز و فردا دیزل و آرین پارس موتور نیز با آرین موتور و آرین دیزل دو نمایشگاه حاضر خواهند شد.

 

به گفته او کرمان موتور، مدیران خودرو، دیارخودرو، شایان دیزل، شایان یدک، زامیاد و پیلسان از دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند.

 

عاجزی با اشاره به اینکه خودروسازان در جریان نمایشگاه خودرو شرایط ویژه ای را برای بازدیدکنندگان در نظر خواهند گرفت، گفت:خودروسازان علاوه بر رونمایی از محصولات جدید، شرایط فروش ویژه نمایشگاه پیش بینی کرده و برنامه تست درایو و نشست خبری نیز در نظر گرفته اند.

 

بر اساس این گزارش پنج شنبه ، سوم آذر روز اول نمایشگاه است که ساعت 10 تا 15 ویژه بازدید خبرنگاران است. بازدید برای عموم از سوم تا ششم آذر در ساعات 15 الی 21 برنامه ریزی شده است.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است