قطعات خودرو

سرمایه‌گذاری سوبارو در آمریکا منتفی شد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای‌اقتصاد : سوبارو می گوید احتمالا در تولید خودروهای برقی ایالات متحده سرمایه‌گذاری نخواهد کرد. ظاهرا بندهای قانون کاهش تورم به اندازه کافی قوی نیستند تا این شرکت را وادار به سرمایه‌گذاری در تولید خودروهای برقی ایالات متحده کند. تومومی ناکامورا، مدیرعامل این برند، تورم و افزایش هزینه‌های تولید در آمریکا را دلیل عدم علاقه این شرکت به سرمایه‌‌گذاری در کارخانه‌های تولیدی ایالات متحده ذکر می‌‌کند.

 

 

ناکامورا به دستمزدهای مک ‌دونالدز محلی اشاره و ادعا می‌کند کارگران مک ‌دونالدز در ایندیانا می‌توانند ۲۰ تا ۲۵ دلار در ساعت درآمد داشته باشند، که تقریبا به اندازه درآمد یک کارمند موقت در کارخانه این شرکت است.

 

سوبارو فکر می‌کند اگر بخواهد توسعه یابد، برای یافتن کارمندانی برای کار با دستمزدی که ارائه می‌کند مشکل خواهد داشت.

 

بدون تولید در آمریکای شمالی، تلاش‌‌های سوبارو برای خودروهای برقی واجد شرایط اعتبار مالیاتی قانون کاهش تورم نخواهد بود و به طور بالقوه خودروهای آنها را در سطح قیمتی منفی قرار می‌‌دهد. سوبارو می‌خواهد تا اواسط دهه ۲۰۳۰ کاملا برقی شود.

 

با توجه به این واقعیت که آمریکای شمالی یکی از بزرگ‌ترین بازارهای سوبارو است، به نظر می‌رسد تصمیم برای عدم سرمایه‌گذاری در تولید خودروهای برقی در این قاره موقتی باشد.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است