قطعات خودرو

شورای عالی نظارت فیلم‌های سینمایی ۱۵ فروردین تشکیل جلسه می‌دهد/ جلسات شورای نظارت بر مطبوعات منظم برگزار می‌شود

به گزارش «قطعات خودرو»:

، از تشکیل نخستین جلسه شورای عالی نظارت فیلم‌های سینمایی در آخرین هفته اسفند سال ۹۹ خبر داد و گفت: این شورا بر فیلم‌های سینمایی که در مجوز اکرانشان با مشکل مواجه شده، نظارت می‌کند. در نشست اخیر شورا، معارفه و صدور احکام اجرا شد که جلسه بعدی آن ۱۵ فروردین ماه برای بررسی برخی فیلم‌ها برقرار خواهد شد. 

وی اظهار کرد: در شورای یاد شده، فیلم‌ها از نگاه اعتقادی، فرهنگی و سیاسی بررسی می‌شوند و مسائل تخصصی در نهادی دیگر مورد بحث قرار می‌گیرد. به علاوه اشخاص حقیقی و حقوقی حضور دارند که من از کمیسیون فرهنگی به عضویت درآمده‌ام؛ در نهایت این شورا پاسخ نهایی را درباره مجوز فیلم خواهد داد.


بیشتر بخوانید


منتظری یادآور شد: نشست‌های شوراهایی که عضو آنها هستم از جمله شورای نظارت بر مطبوعات و شورای فرهنگ عمومی مرتباٌ تشکیل شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا منتظری نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و نماینده گرگان و آق‌قلا در دوره یازدهم پارلمان، یازدهم اسفند سال ۹۹ با حکم سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و به استناد ماده ۱۱ ‌آیین‌نامه نظارت بر نمایش فیلم، اسلاید و ویدئو و صدور پروانه نمایش آنها به عضویت شورای عالی نظارت فیلم‌های سینمایی درآمده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حکم یاد شده را با پیشنهاد رئیس سازمان امور سینمایی و به مدت دو سال صادر کرده است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است