قطعات خودرو

طرح ویژه فروش پیکاپ کلوت مکث موتور تیرماه ۱۴۰۱

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اقتصادآنلاین- شرکت مکث موتور سال گذشته پیکاپ کلوت را به عنوان اولین محصول خود به بازار ایران معرفی کرد. این وانت پیکاپ دو دیفرانسیل قابلیت‌های مناسبی دارد و در حال حاضر طرح ویژه فروش آن در جریان است.  بر اساس جدیدترین طرح فروش پیکاپ کلوت مکث موتور ویژه تیرماه ۱۴۰۱، مشتریان این امکان را دارند که وانت دو دیفرانسیل کلوت MT را در رنگبندی سفید، مشکی یا نوک مدادی به قیمت قطعی ۹۸۷ میلیون تومان خریداری کنند.

هم‌زمان لازم است تا یک فقره چک به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای تاریخ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ و یک چک دیگر به مبلغ ۸۷ میلیون تومان به تاریخ ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ به نمایندگی مکث موتور تحویل دهند.

در زمان صدور دعوتنامه هم مجددا نیاز است تا مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان دیگر به حساب شرکت واریز شود و سه فقره چک ۱۰۰ میلیون تومانی با تاریخ سررسید ۱۵ آذر، ۱۵ دی و ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ نیز به شرکت مکث موتور تحویل داده شود.

در طرح فروش ویژه پیکاپ کلوت هر کد ملی تنها قادر به ثبت نام یک دستگاه خودرو بوده و در صورت دریافت خودرو در طرح‌های پیشین، فرد نمی‌تواند در این مرحله فروش شرکت کند.

لازم به تاکید است که پس از ثبت درخواست اینترنتی و دریافت کد رهگیری، به منظور اطلاع‌رسانی در جهت واریز وجه یک پیامک با سرشماره ۱۶۶۰ برای مشتری ارسال خواهد شد. اگر مشتری ظرف نهایت ۴۸ ساعت نسبت به تکمیل وجه اقدام نکند، ثبت نام او ملغی می‌شود.

همچنین متقاضیان خرید شرایطی این خودرو نیز لازم است پس از تکمیل ثبت نام در وبسایت یا نمایندگی مکث موتور، نسبت به واریز مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان به عنوان پیش‌پرداخت اقدامات کنند.

مشخصات فنی پیکاپ کلوت مکث موتور

پیشرانه: چهار سیلندر ۲.۴ لیتری توربوشارژ

بیشترین قدرت: ۲۱۵ اسب بخار در ۵۲۰۰rpm

بیشترین گشتاور: ۳۲۰ نیوتن متر در ۴۰۰۰rpm – ۲۰۰۰

سامانه انتقال قدرت: جعبه دنده شش سرعته به همراه سیستم دودیفرانسیل و قفل دیفرانسیل عقب مکانیکی

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *