قطعات خودرو

مشارکت سایپا و ایران خودرو برای ارائه خدمات امدادی در سراسر کشور

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اقتصادآنلاین، در نخستین روز از آغاز سال ۱۴۰۲، مدیرعامل امدادخودرو سایپا از مرکزپاسخگویی هوشمند ایران خودرو بازدید کرد.

 

کامبیز قلی زاده در نخستین روز از آغاز سال نو و در ششمین روز از طرح مشترک خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا و ایران خودرو با حضور در شرکت امدادخودروایران در جریان فرایند امدادرسانی به هموطنان قرار گرفت.

 

سیدعباس میرحسینی، مدیرعامل امدادخودرو ایران نیز در ادامه با حضور در مرکزتماس امدادخودرو سایپا ضمن آشنایی با روندها و نحوه پاسخ‌گویی در این شرکت، زمینه های تداوم همکاری را بررسی و با مدیران شرکت امدادخودروسایپا دیدار و گفت و گو کرد.

 

باتوجه به آغاز طرح مشترک خدمات نوروزی گروه خودروسازی سایپا و گروه صنعتی ایران خودرو در ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱، مدیران عامل دو شرکت با اشاره به اتحاد استراتژیک دو گروه به منظور خدمات‌رسانی و استفاده از امکانات و پتانسیل‌های دو شرکت بر ارتقا کمی و کیفی خدمت امدادی در سراسر کشور تاکید کردند.

 

لازم به ذکر است در سال جاری برای نخستین بار، بازوهای خدمات امدادی بزرگترین مجموعه‌های خودروسازی کشور به صورت مشترک اقدام به ارایه خدمات گسترده در ایام نوروز کرده اند.

 

 

گفتنی است شماره‌های سراسری ۰۹۶۵۵۰ (امدادخودرو سایپا) و ۰۹۶۴۴۰ (امدادخودروایران) در ایام نوروز با ایاب و ذهاب رایگان، در هر ساعت از شبانه روز آماده خدمات رسانی به هموطنان در سراسر کشور است.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است