قطعات خودرو

مصوبه اسقاط خودرو دل قشر ضعیف جامعه را شاد کرد

به گزارش قطعات خودرو به نقل از بازار، نصرالله پژمانفر در نشست علنی (چهارشنبه ۹ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: باید قبل از رأی گیری فرصت اخطار ایجاد شود، تذکر من به هیات رئیسه است. در موضوعی که خلاف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است، مخالف اصل ۱۱۰ قانون اساسی است، رأی گیری شده است.

 

وی ادامه داد: به بهانه ۴۰ درصد خصوصی سازی و عمق دادن به تولیدات داخلی کاری کردیم و زمینه ای را فراهم کردیم و به ابهامی بی توجهی کردیم که هم چوب را بخوریم هم پیاز را.

 

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم تولیدات خارجی را درهم‌بندی و CKD (سی‌کی‌دی) در داخل انجام می دهیم و هم اشتغال داخل کشور صدمه می خورد.

 

وی افزود: انتظار داشتم که قبل از اینکه رأی گیری شود، اخطار و تذکر انجام شود. البته این اخطار را دادم که در شروع مذاکرات بماند که این مصوبه برخلاف سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی، مخالف اصل ۱۱۰ قانون اساسی، مخالف اصل ۶ و اصل ۴۳ قانون اساسی بند ۱ و ۲ و ۳ قانون اساسی است.

 

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس یازدهم با اشاره به مصوبه ساماندهی صنعت خودرو تاکید کرد: از کسانی که کمک کردند موضوع اسقاط خودروهای فرسوده مصوب شود تشکر می کنم، امروز مجلس شورای اسلامی کمک کرد تا ان شالله شورای نگهبان نیز در اسرع وقت آن را ابلاغ کند. دل یک جمعیت و قشر ضعیفی که همه دار و ندارشان یک خودرو بوده و در کنار منزلشان قرار دارد و آینه دقی شده بود که نمی توانستند از آن استفاده کنند شاد شد و این مشکل برای آنها حل شده است.

 

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است