قطعات خودرو

پیش ‌بینی وال ‌استریت از رشد ۵۰ درصدی سهام تسلا در سال ۲۰۲۱

به گزارش «قطعات خودرو» :تحلیل‌گران وال‌استریت روز چهارشنبه هفته گذشته پیش‌بینی کردند تسلا در سال جدید میلادی حداقل ۵۰ درصد رشد را در ارزش سهام خود تجربه خواهد کرد. این درحالی است که خودروساز برقی کالیفرنیایی به‌دلیل رسیدن به‌اهداف درنظر گرفته‌شده برای تحویل خودرو به‌مشتری، سهام‌داران خود را بیش از پیش امیدوار کرده است.

براساس تحلیل صورت‌گرفته تسلا چیزی حدود ۷۵۰ تا ۸۵۰ هزار دستگاه را در سال ۲۰۲۱ به‌مشتریان تحویل خواهد داد. 

باتوجه به‌این‌که این کمپانی در سال ۲۰۲۰ موفق به‌تحویل ۴۹۹ هزار و ۵۵۰ دستگاه خودرو شده است، اما این رقم بیش‌تر از پیش‌بینی ۴۸۰ هزار دستگاهی و حتی وعده ۴۵۰ هزار دستگاه ایلان ماسک، مدیرعامل این خودروسازی بوده است. بنابراین به‌نظر می‌رسد تسلا توانایی رسیدن به‌ارقام بالاتر از این تیراژ را نیز دارد. برهمین اساس هم ماسک به‌سهام‌داران وعده داده که توانایی تحویل خودروهای بیش‌تری را طی سال جاری خواهد داشت و این توانایی را حتی در زمان انتشار آمار سه‌ماهه نخست سال جاری نشان خواهد داد. 
برهمین اساس یکی از تحلیل‌گران از مدیرعامل تسلا پرسیده که آیا این امکان وجود دارد که تسلا در سال جاری ۸۴۰ هزار تا یک‌میلیون دستگاه هم تحویل مشتری دهد و ماسک در پاسخ اعلام کرده که تا تحقق این هدف زمان زیادی نمانده است. البته سایر مدیران تسلا اعلام کرده‌اند برای بررسی رسیدن به‌تیراژ یک‌میلیون دستگاهی حداقل باید تا سه‌ماهه دوم سال صبر کرد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است