قطعات خودرو

چه کسی می تواند رئیس جمهور ایده‌آل مردم باشد؟

به گزارش «قطعات خودرو»:

با اشاره به اهمیت انتخابات ۱۴۰۰ در چله دوم انقلاب گفت: در سال‌های اولیه گام دوم انقلاب نیاز هست که تحول جدیدی در مدیریت اجرایی کشور اتفاق بیافتد و این تحول بایستی بنیادین باشد. مقام معظم رهبری با اعلام یک جمله کلیدی مسیر تحول را مشخص کرده اند فرمودنده‌اند: دولت آینده باید جوان و حزب اللهی باشد. در این جمله کوتاه، افق بلندی ترسیم شده است.

او ادامه داد: وقتی صحبت از دولت جوان می شود، منظور و مقصد از عبارت “جوان” یک مفهوم عام و فراگیر است. هم سن و سال رئیس دولت و اعضای کابینه مد نظر است و هم روح و کالبد کلیت دولت. به نظر من هدف از بیان دولت جوان این است که فضای کنونی کشور نیازمند تزریق روحیه تازه و نشاط است. زمانی که یک دولت جوان مدیریت اجرایی کشور را به دست بگیرد، قطعا از متخصصین جوان و غیرتکراری نیز استفاده خواهد کرد که نتیجه طبیعی این اقدام، چرخش نخبگان و رویش های جدید استعدادها را در کشور به دنبال دارد.

عزیزی تاکید کرد: به زبان آوردن کلمه حزب اللهی به عنوان یک صفت و شاخصه برای دولت آینده، نشان دهنده وجود یک خلا و نیاز در سطح کلان مدیریت اجرایی کشور است. به نظر می رسد که در چند سال اخیر در بعضی از بخش ها روحیه خدمت و جهادگری تا حدودی ضعیف شده است که مقام معظم رهبری با تشخیص درست این عارضه در صدد درمان آن برآمده اند.

این فعال سیاسی به خستگی مفرط مردم از مواجهه با چهره های تکراری و شعارهای بدون پشتوانه عملی اشاره کرد و گفت: تعدادی از مدعیان ریاست جمهوری آینده در رزومه سیاسی اجرایی خود کارنامه عملی درخشانی ندارند که مردم بتوانند به برنامه آنها اعتماد کنند‌. این بزرگواران خیلی زحمت کشیده اند ولی کشور ما نیازمند یک تحول در اندیشه مدیریتی است. بنابراین رئیس جمهور آینده ضمن برخورداری از ویژگی جوان و حزب اللهی بودن، باید درک درست و عمیقی از قوانین واقعیت ها، نیاز های کشور و تحولات جهانی داشته داشته باشد. ما کسی را برای اداره امور اجرایی نیاز داریم که با استفاده از امکانات و اختیارات موجود بتواند کشور را اداره کند. ایجاد دوگانگی، سوار شدن بر موج احساسات مردم، راه انداختن کارناوال ها و هوچی گری ها گره ای از مشکلات کشور باز نمی کند.

دبیرکل جبهه جهادگران بیان کرد: ما در چند ماه اخیر بر روی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر تمرکز کرده ایم و تصمیم داریم با اتکا به روحیه جهادگری، در راستای اجرای رهنمود مقام معظم رهبری برای تشکیل یک دولت ایده آل با ویژگی های جوان، حزب اللهی و ولایت پذیر اقدام عملی انجام داده و گزینه مورد نظر خود را به مردم معرفی کنیم؛ در واقع جبهه جهادگران تصمیم دارد مستقل از جریان‌های تکراری از نامزد مورد نظر خود حمایت کند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *