قطعات خودرو

گزارش اختصاصی قطعات خودرو از جزئیات فعالیت انجمن The CECIMO

قطعات خودرو: همان‌طور که پیش‌تر هم گفته شد، انجمنThe CECIMO از 15 انجمن ملی ماشین‌آلات و فناوری‌های تولیدی وابسته با آن در سراسر اروپا تشکیل شده است که نمایندگی 98 درصد کل تولید ابزار ماشین‌آلات در اروپا، 1300 شرکت صنعتی در اروپا و 150 هزار کارمند را بر عهده دارد.

همکاری‌های انجمن The CECIMO با اتحادیه‌ها و انجمن‌های دیگر

قطعات خودرو در بررسی‌های خود ارتباطات و همکاری‌های انجمن با اتحادیه‌ها و انجمن‌های دیگر را نیز مورد بررسی قرار داده است.

همکاری‌های انجمن CECIMO:

– انجمن CECIMO به عنوان بخشی از زنجیره تولید است که هدف آن ایجاد جامعه دانش و افزایش مشارکت ذی‌نفعان صنعتی بخش تولید است. در دسامبر 2018 گروه چشم‌انداز 2030 خود را برای تولید رقابتی، پایدار و مقاوم ارائه کرد که منجر به انقلاب بعدی خواهد شد.

– انجمن CECIMO عضو EFM انجمن اروپایی تولید است. از طریق این مشارکت جلسات و کنفرانس‌های سطح بالایی برگزار می‌شود که نمایندگان اتحادیه اروپا و صنعت تولید را با هم جمع می‌کند.

– بازار داخلی اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا) از سال 1993 تحرک و جابه‌جایی آزادانه کالا، خدمات، سرمایه و اشخاص را تضمین می‌کند. کالا‌ها برای گردش آزادانه در بازار واحد باید مطابق با الزامات قوانین اروپا باشند. با درج مارک CE روی محصولات، تولید‌کننده اعلام می‌کند که این محصول از تمام قوانین مربوطه پیروی می‌کند. نظارت بازار، این‌که بررسی شود محصولات از الزامات قابل استفاده برخوردار هستند، برای عملکرد صحیح بازار داخلی نیز بسیار مهم است.

انجمن CECIMO از دیجیتال‌سازی پشتیبانی می‌کند که مزایای بسیاری برای تولیدکنندگان و کاربران دارد مانند امکان به‌روزرسانی آسان‌تر، جستجو و قابلیت استفاده بهتر، کاهش هزینه چاپ و نیز اثرات مثبت زیست محیطی.

قانون برای تولید ماشین‌آلات در اتحادیه اروپا

– تولیدکنندگان ماشین‌آلات اروپایی باید از دستورالعمل ماشین‌آلات 2006/42 / EC پیروی کنند که هدف آن ترویج تحرک و جابجایی آزادانه ماشین‌آلات و حفظ سطح بالایی از حفاظت از کارگران و شهروندان اتحادیه اروپا است. این دستورالعمل در حال حاضر توسط کمیسیون اروپا (EC) ارزیابی می‌شود، به‌ویژه با توجه به تحولات جدید فناوری و تأثیر احتمالی آن‌ها بر ایمنی کاربران. انجمن CECIMO به طور فعال در مطالعه ارزیابی تأثیرات دستورالعمل، شرکت کرده است که شواهد مربوط به موضوعات مختلفی برای تجدیدنظر را جمع‌آوری می‌کند.

– انجمن CECIMO مزایای بالقوه را در انطباق این دستورالعمل با “چارچوب قانونگذاری جدید” و تبدیل آن به مقررات می‌داند. با این وجود، بخش ماشین‌آلات در نظر دارد که الزامات اساسی بهداشت و ایمنی این دستورالعمل از قبل چارچوب لازم را برای اطمینان از عرضه محصولات ایمن، از جمله فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی (AI) در بازار فراهم کرده است. پس نیازی به ایجاد تغییر در الزامات اساسی بخشنامه نیست.

– انجمن CECIMO همچنین از دیجیتال‌سازی پشتیبانی می‌کند. مزایای بسیاری در استفاده از کتابچه‌های راهنمای دیجیتال برای تولیدکنندگان و کاربران وجود دارد مانند امکان به‌روزرسانی آسان‌تر، جستجو و قابلیت استفاده بهتر، کاهش هزینه چاپ و نیز اثرات مثبت زیست محیطی. انجمن اعتقاد دارد که این امر تحت دستورالعمل کنونی امکان‌پذیر است اما از پاره‌ای توضیحات بیشتر در راهنمای دستورالعمل ماشین‌آلات استقبال می‌کند.

میزان هماهنگی انجمن The CECIMO با قوانین اتحادیه اروپا

صنعت خودرو در بررسی‌های خود همراهی و هماهنگی انجمن با الزامات تعیین شده توسط قوانین اتحادیه اروپا را مورد بررسی قرار داده است.

از روش‌های هماهنگی با الزامات تعیین شده توسط قانون اتحادیه اروپا، استفاده از استاندارد‌های هماهنگ است. استاندارد‌ها وضعیت صنعت را تعریف می‌کنند و به روزرسانی آن‌ها بهترین روش برای پاسخگویی به پیشرفت‌های جدید فناوری است.

استاندارد‌ها

– از روش‌های هماهنگی با الزامات تعیین شده توسط قانون اتحادیه اروپا استفاده از استاندارد‌های هماهنگ است. استاندارد‌ها وضعیت صنعت را تعریف می‌کنند و به روزرسانی آن‌ها بهترین روش برای پاسخگویی به پیشرفت‌های جدید فناوری است. انجمن CECIMO به طور فعال در فعالیت‌های استانداردسازی موثر بر ابزار ماشین‌آلات و بخش‌های مربوط به فناوری‌های تولید شرکت دارد.

– انجمن CECIMO به طور فعال در کارگروه کمیسیون MSP / DEI در مورد استاندارد‌های دیجیتال‌سازی صنعت اروپا شرکت کرده است که هدف آن داشتن نقشه از استاندارد‌های موجود، شناسایی نیاز‌ها و ارائه نقشه راهی برای تقویت استاندارد‌سازی در حمایت از دیجیتالی شدن صنعت اروپا است. انجمن CECIMO همچنین عضو هیئت مشاوره مرکز ASTM’s AM است.

دستورالعمل‌های CE

تجهیزات ساخت اغلب پیچیده و برای آزمایش آزمایشگاهی بسیار بزرگ و گران هستند. این بدان معناست که تعیین اینکه آیا طراحی با مقررات ایمنی سازگار است، دشوار است. انجمن CECIMO برای حمایت از نظارت بر بازار و مقامات گمرکی در کنترل خود، دستورالعمل‌هایی را منتشر می‌کند که لیستی برای کمک به ارزیابی ارائه می‌دهد. این دستورالعمل‌ها همچنین می‌توانند به افزایش آگاهی در میان اپراتور‌های اقتصادی، واردکنندگان، فروشندگان و کاربران نهایی در مورد الزامات ایمنی اروپا کمک کرده و رفتار مسئولانه را تشویق کنند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است