قطعات خودرو

یاران سابق که به رقبای جدی ایلان ماسک بدل شدند

به گزارش «قطعات خودرو»:

کمپانی پی ‌پل نه تنها برای ارائه خدمات پرداخت الکترونیکی‌ خود، بلکه به خاطر دارودسته‌ای که از آن بیرون‌ آمده و هر یک تشکیلات خود را راه انداخته شهرت دارد.گروهی از افراد موفق که هر یک بعد از بیرون آمدن از پی‌پل کسب و کار و کمپانی‌های خود را، از یلپ و لینکدین گرفته تا پالانتیر و افرم راه انداخته‌اند.

حالا ایلان ماسک، مشهورترین فرد از یاران قدیمی پی ‌پل که ثروت کلانی که از تسلا به جیب زده، خودش به اصطلاح مافیایی‌ ها صاحب خانواده‌ای شده است و در طول این سال‌ ها پشت کردن بسیاری از زیردستان و کارکنانش را از نزدیک تجربه کرده است.

مثل هر خانواده مافیایی که در آن زیردستان بعد از مدتی آشنایی با فضای کار، محیط فعلی را برای رشد خود کافی نمی‌ بینند و به همین خاطر با جدا شدن از دارودسته قبلی سعی می‌کنند خانواده خود را راه بیاندازند، بسیاری از کارکنان قبلی آقای ماسک هم با جدا شدن از تسلا حالا کمپانی‌های تولید خودروی الکتریکی یا باتری خود را عمدتا در کالیفرنیای آفتابی راه انداخته‌اند. البته بسیاری دیگر هم به سایر شرکت‌های تولید خودروهای برقی مانند اتوبوس‌سازی پروترا یا کامیون‌سازی ریوین رفته‌اند.

براساس پیش‌بینی‌ها انتظار می‌رود که این کارکنان قدیمی تسلا در دهه‌های آینده برای اقتصاد صنعت خودرو تا ۶ تریلیون دلار به ارمغان بیاورند. در این جا نگاهی می‌اندازیم به ۵ نفر از شاخص‌ترین افرادی که از تسلا خارج شده و هریک کمپانی خود را تاسیس کرده‌اند.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است