قطعات خودرو

50 درصد مغازه‌های پاساژ ربیعی تبدیل به انبارشده‌اند

“محمد علی سلیمانی خلجی” ازپیشکسوتان بازار لوازم یدکی در پاساژ ربیعی است که از مکانیکی شروع کرده، پس از 20 سال به رسته فروش قطعات راهسازی رو آورده و لوازم مربوط کمپرسور را در” فروشگاه پارت کمپرسور ” به فروش می رساند.

شما چه پیشنهادی برای هیئت مدیره جدید اتحادیه دارید؟

اعضای اتحادیه چه اقدامی برای کاسبان صنف انجام داده‌اند؟ من برای تمدید جواز به اتحادیه مراجعه کردم دو فرد کم سن و سال را دیدم که با مراجعه کنندگان برخورد مناسبی نداشتند.

من اعتراض کردم و گفتم که شما باید در اتحادیه به ما کمک کنید.حداقل خوب برخورد کنید. هیئت مدیره حداقل کاری کند که اعضاء حس کنند اتحادیه خانه آن‌ها و تشکلی برای دفاع از حقوق و پیگیری خواسته های ایشان است.

از نظر شما مهم‌ترین مشکل رسته راهسازی چیست؟

مهمترین مشکل این است که متاسفانه فروش نداریم و با اینکه  اوضاع هر روز با مشکلاتی مانند دارایی، بیمه و … مواجه می‌شویم. حدود سه سالی می‌شود که در رسته ما خبر چندانی نیست.

شما روند آینده بازار را چطور ارزیابی می‌کنید؟

من روند مثبتی برای بازار نمی‌بینم. وضعیت شغل ما اصلا خوب نیست. در حال حاضر ۵۰ درصد مغازه‌های پاساژ ربیعی انبار هستند به معنای دیگر چراغ‌های نیمی از مغازه‌ها خاموش است.

داخلی‌سازی در رسته شما چه جایگاهی دارد؟

ما قطعاتی‌مانند گیج، رگلاتور، جک گاز، پیچ صفحه، گیج روغن و… را در داخل کشور می‌ساختیم وکیفیت بسیارخوبی  داشت. اما متاسفانه با ورود  اجناس چینی  بازارکسب و کار و کاسبان  را با مشکل جدی مواجه کرده است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است