• صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرویی
  • خودروهای تازه وارد
  • شرایط فروش
  • جهان خودرو
  • خودروهای تجاری و پاک
منو
  • صفحه نخست
  • اختصاصی قطعات خودرو
  • قطعات خودرو TV
  • زنجیره تامین، توزیع و خدمات خودرویی
  • خودروهای تازه وارد
  • شرایط فروش
  • جهان خودرو
  • خودروهای تجاری و پاک

http://ghatatnews.ir/?p=5159

خانه » ۷ راز موفقیت در عرصه فروش اینترنتی

  • سارا رستگار
  • 17 اردیبهشت 1400

آدرس کوتاه:

http://ghatatnews.ir/?p=5159

قطعات خودرو: در دنیای امروز، بیش از هر زمان دیگری تنور فروش‌های اینترنتی داغ است و همین موضوع اهمیت کسب و کار را برای فروشندگان محصولات اینترنتی دو چندان کرده و برای این روش، مزیت‌های فراوانی را به ارمغان آورده است.

7 راز موفقیت در عرصه فروش اینترنتی

در سال ۲۰۲۰ بیش از ۲ میلیارد نفر در سراسر دنیا حداقل یک بار از خرید اینترنتی استفاده کردند. اما روی سخن این نوشتار با خریداران نیست. اگر صاحب کسب‌وکار هستید، به نظرتان می‌توان دست روی دست گذاشت و به روش‌های سنتی برای فروش محصولات اکتفا نمود؟ برای اینکه بتوانید تصمیم درستی بگیرید، با ما همراه باشید تا مروری بر مهم‌ترین فواید راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی داشته باشیم.

۷مزیت اساسی راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی

۱. کاهش هزینه‌های عملیاتی

به‌طور کلی هزینه‌های نگهداری یک فروشگاه اینترنتی در مقایسه با فروشگاه فیزیکی به مراتب پایین‌تر است. البته رقابت در فضای آنلاین هم هزینه‌های خاص خود را دارد: هزینه هاست و سرور، پشتیبانی، بازاریابی دیجیتال (مثلا از طریق کمپین‌های پیامکی)، پرداخت کمیسیون به‌ازای هر فروش و علاوه بر این‌ها، ممکن است شما بخواهید فعالیت‌هایی مانند گرافیک، تولید محتوا، برندسازی و … را نیز پس از طراحی سایت فروشگاهی با ویترین، برای موفقیت بیشتر انجام دهید که طبیعتاً هزینه‌های بیشتری خواهد داشت. با همه این اوصاف، این هزینه‌ها معمولا در مقایسه با هزینه‌های یک فروشگاه فیزیکی پایین‌تر هستند.

۲. حذف محدودیت مکانی

تا وقتی به یک سایت‌ساز حرفه‌ای مراجعه نکنید و بخواهید به روش سنتی به کسب‌وکار خود ادامه دهید، فروش شما به یک محدوده جغرافیایی مشخص محدود خواهد بود. هر قدر محصول باکیفیتی داشته باشید و برای جلب مشتریان تبلیغات زیادی کنید، باز در بهترین حالت خواهید توانست فقط مشتریان نزدیک به فروشگاه خود را جلب نمایید. در مقابل، کسب‌وکار‌هایی که از طراحی سایت فروشگاهی بهره گرفته‌اند، می‌توانند محصولات خود را به آسانی به مناطق، شهر‌ها و حتی کشور‌های دیگر بفروشند!

۳-حذف محدودیت زمانی

طراحی سایت فروشگاهی به شما این امکان را می‌دهد که سامانه سفارش‌گیری آنلاین خود را به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته فعال نگه دارید (و هر ساعتی بنا بر نیازتان، آن را غیرفعال نمایید). این کار باعث می‌شود مشتریان شما هر موقع برایشان مناسب‌تر است، سفارش خود را ثبت نمایند و محدود به زمان خاصی نباشند.

۴-افزودن محصولات یا ارائه تخفیف با کمترین زحمت

نکته بسیار مهم دیگر این است که شما برای به‌روزرسانی فروشگاه اینترنتی خود نیاز به زحمت آن‌چنانی ندارید. کار‌هایی مانند افزودن محصولات، تغییر در نحوه نمایش و چیدمان، یا ارائه تخفیف‌های فصلی، به‌سادگی و با چند کلیک ساده قابل انجام هستند.

این را با یک فروشگاه فیزیکی مقایسه کنید که برای ارائه محصولات جدید باید از مدتی قبل برنامه‌ریزی کنید، چیدمان فروشگاه را تغییر دهید و برای ارائه تخفیف، قیمت‌های جدید را روی محصولات چاپ کنید.

۵-دسترسی به ابزار‌های تحلیلی

از هر سایت‌سازی که برای طراحی سایت فروشگاهی خود استفاده کنید، احتمالا اطلاعات مفیدی در مورد رفتار کاربران سایت خود در اختیار شما قرار می‌گیرد از جمله:

– در چه ساعت‌هایی از شبانه‌روز، مشتریان بیشتری داشته‌اید؟

– مشتریان، بیشتر از چه کانال‌هایی وارد سایت شما شده‌اند؟ (جستجوی گوگل، لینک شبکه‌های اجتماعی، …)

– در چه شهر‌ها و مناطقی محبوبیت بیشتری دارید؟

– کدام محصولات و صفحات سایت شما بازدید بیشتری دارند؟

– و اطلاعات متنوع دیگر!

۶-تقریبا هر چیزی را می‌توان آنلاین فروخت!

فرقی نمی‌کند محصول شما چیست و مشتریان شما کجا هستند؛ می‌توانید آنلاین بفروشید. از غذا و نوشیدنی گرفته، تا کتاب و لوازم دیجیتال و قطعات مختلف ماشین‌آلات و خودرو، آرایشی، بهداشتی. حتی خدماتی از قبیل مشاوره و نوبت‌دهی را نیز می‌توان به مشتریان آنلاین عرضه نمود. البته بدیهی است که شما معمولا باید چنین خدماتی را به صورت حضوری ارائه دهید اما برای معرفی خود به مشتریان، از امکانات فضای آنلاین غافل نشوید.

۷-محصول خاص و بکری دارید؟ خیلی عالی!

اگر محصول یا خدمتی که ارائه می‌دهید، به نوعی خاص و غیرمتعارف است، استفاده از طراحی سایت فروشگاهی احتمالا بهترین گزینه برای موفقیت کسب‌وکار شماست! وقتی مردم به دنبال چیزی هستند که کمیاب‌تر و خاص‌تر است، احتمال اینکه برای یافتن آن به جستجو در اینترنت متوسل شوند، بسیار زیاد است. از آنجا که بعید است فروشندگان زیادی برای این محصول وجود داشته باشند، هر فروشنده‌ای که نامش در نتایج جستجو بیاید، شانس بالایی برای جذب آن مشتری خواهد داشت.

منبع: ایرنا

  • بازاریابی دیجیتال, فروش اینترنتی, فروشگاه آنلاین, فروشگاه اینترنتی
قبلیقبلتسلا دست به دامان نهاد‌های نظارتی چین شد
بعدیگزارش قطعات خودرو از اثر زیانبار کرونا بر صنعت تولید ماشین‌آلات اروپابعدی

لاستیک «Mud terrain»؛ ویژه محیط آفرودی

مرتضی مهدوی 10 تیر 1401

سیاستگذاری جدید فورد در جهت بازیافت بهتر باتری خودرو

محسن فاطمی 10 تیر 1401

گزارش تصویری اولین روز نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

محمدمهدی بشارت‌نیا 09 تیر 1401

افزایش نگران کننده تصادف در سیستم های کمک راننده

مجتبی علوی 10 تیر 1401

واردات خودرو خارجی قیمت‌ را می‌شکند

عبدالعلی مجد 12 تیر 1401

سرمایه‌گذاری آئودی در مجارستان

سارا رستگار 09 تیر 1401

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قطعات خودرو TV

بازدید مهندس برادران از نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

مرصاد رنگرز 12 تیر 1401

گزارش تصویری روز دوم نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

مرصاد رنگرز 09 تیر 1401

گزارش تصویری اولین روز نمایشگاه «اتومکانیک سپاس»

محمدمهدی بشارت‌نیا 09 تیر 1401

تماشا کنید : معرفی نمایشگاه اتومکانیک سپاس

مرصاد رنگرز 29 خرداد 1401

اخبار صنعت خودرو

تاریخ خودرو : دو میلیونمین دستگاه خودروی کامارو ساخته شد
خریداران خودرو چند نوع مالیات باید بپردازند؟
شرایط پیش فروش سه محصول شرکت زامیاد اعلام شد
کاهش سرعت رشد زیان انباشته با تغییر در ترکیب تولید
خودرو هوشمند در دولت سیزدهم ساخته می شود
عرضه جدیدترین محصولات بهمن در نمایشگاه تبریز
شرایط ­دریافت پلاک ویژه خودروی معلولان
جهش کیفیت در زنجیره ارزش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو
طراحی و تولید خودروی مشترک ایرانی ـ روسی ـ ترکی
بحران ریزتراشه در خودروسازی
فروش از تولید سبقت گرفت
موتور خودروسازی گرم شد
سامانه یکپارچه فروش الزامات حقوقی و قضایی دارد
کشف خودروی کلاسیک تریموف انگلیسی در میناب/ قاچاقچیان سفارش واردات می‌گیرند!
قیمت خودرو در 13 تیر 1401 + دنا پلاس 445 میلیون

برترین‌های قطعات خودرو

مدیر بازاریابی بالین تک: محدودیت واردات خودرو انگیزه رقابت را در واحدهای قطعه‌سازی از بین می‌برد
مدیرعامل نوین پارت: هیچ‌کس از عدم ثبات قیمت ارز سود نمی‌برد
ابوالفضل کریمی مدیرعامل سانیار صنعت: به تولید کالای با کیفیت و به‌روز متعهدیم
خیز بلند سیل‌گسترسالاران برای کسب 25 درصد بازار اورینگ کشور
اصلش پلاس تکسه
خرید مطمئن لنت ترمز ژرمن تکس
فولاد آذین سهند
شرکت ماشین لنت تهران
شرکت راین گستر
شرکت سوخت آما

وب‌گردی

بستن