قطعات خودرو

GT4 مدل اختصاصی کادیلاک برای چین

به گزارش قطعات خودرو به نقل از اتومبیل،چین به یکی از مهمترین بازارهای کادیلاک تبدیل شده است، به طوری که این برند لوکس برای این بازار مدل اختصاصی تولید می‌کند. GT4 یکی از این نمونه‌ها محسوب می‌شود که در کلاس کراس‌اوور کوپه قرار می‌گیرد.

کادیلاک GT4 با طرح بدنه دو رنگ به بازار عرضه خواهد شد و طراحی خارجی آن به دیگر نمونه اختصاصی بازار چین یعنی CT6 شباهت دارد. دیلایت‌های نواری، چراغ‌های روی سپر و جلوپنجره جدید کادیلاک ویژگی‌های ظاهری این خودرو در این نما هستند. نمای عقب کادیلاک GT4 نیز مانند سدان لوکس این شرکت از چراغ‌های عمودی که بخشی از آن بر روی در صندوق کشیده شده بهره می‌برد. ابعاد کادیلاک GT4 در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور به ترتیب برابر با 4633، 1878، 1563 و 2800 میلی‌متر است. از نظر ابعاد این کراس‌اوور مابین XT4 و XT6 قرار می‌گیرد اما از آنجا که این نمونه در بازار ایالات متحده به فروش نمی‌رسد، اهمیت چندانی ندارد.

کابین کادیلاک GT4 حال و هوا کادیلاک لیریک دارد و مانند دیگر مدل‌ها از نمایشگر دو قلو 33 اینچ بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های کابین کادیلاک GT4 می‌توان به سیستم صوتی AKG با 15 بلندگو، کنترل تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، دوربین 360، هدآپ دیسپلی رنگی، آینه مرکزی دیجیتال، ورود بدون کلید، گرمکن و سردکن صندلی جلو و حافظه صندلی راننده اشاره کرد.

با توجه به خروجی‌های اگزوز دوبل دوگانه عقب کادیلاک GT4 انتظار می‌رود این خودرو به پیشرانه 6 سیلندر و یا 8 سیلندر مجهز باشد اما این شرکت GT4 را تنها با قوای محرکه 4 سیلندر 1.5 و 2 لیتر توربو با فناوری هایبرید ملایم عرضه می‌کند. نسخه 1.5 لیتر 208 اسب‌بخار قدرت و 270 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نسخه 2 لیتر نیز 233 اسب‌بخار قدرت و 350 نیوتن‌متر گشتاور دارد. هر دو خودرو نیرو و توان خود را از طریق گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو که از رینگ 19 اینچ بهره می‌برد منتقل می‌کنند. شتاب اولیه نسخه 1.5 لیتر 8.9 و نسخه 2 لیتر 7.8 ثانیه عنوان شده است.

قیمت کادیلاک GT4 از 31.000 دلار آغاز و تا 43.800 ادامه پیدا خواهد کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *