قطعات خودرو

آئودی و بی ام و به دنبال خرید مک لارن هستند!

پدال – اول نگاهی به برنامه‌های BMW برای مک لارن داشته باشیم. چند سال پیش مک لارن آماده تولید اولین خودروی جاده‌ای خود بود و BMW هم پیشرانه ۱۲ سیلندر افسانه‌ای مک لارن F1 را تأمین کرد. از آن زمان تاکنون BMW در صنعت سوپر اسپورت سازی حضوری نداشته است. خرید بخش سوپر اسپورت سازی مک لارن به BMW این اجازه را می‌دهد که سبد محصولات متنوع‌تری داشته و از تکنولوژی‌های مک لارن استفاده کند. از نظر ما تولید سوپرکار مک لارن با پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی BMW در پشت صندلی راننده یا یک BMW سری ۳ جدید با تکنولوژی سیستم تعلیق فعال مک لارن می‌تواند معامله‌ای برد-برد برای هر دو طرف باشد.

برسیم به بخش فرمول ۱ مک لارن که آئودی به آن علاقه دارد. تیم فرمول ۱ مک لارن در سال جاری بهبودهای قابل‌توجهی داشته و حتی در حال رقابت فشرده با فراری برای کسب رتبه سوم مسابقات است. سال آینده شاهد تغییرات زیادی در فرمول ۱ خواهیم بود که باعث می‌شود شرکت‌کنندگان جدید علاقه زیادی به حضور در آن داشته باشند.

هم‌اکنون زمان بسیار مناسبی برای خرید تیم فرمول ۱ مک لارن توسط آئودی و سپس رقابت با مرسدس است. اگرچه چنین معامله‌ای با چالش‌های زیادی مواجه خواهد بود اما به نظر می‌رسد این تغییر و تحولات ثمرات مثبت فراوانی برای هر سه برند خواهد داشت.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *