قطعات خودرو

آخرین آمار ثبت نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، به گفته مهدی تقدسی، افرادی که مایل به ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو هستند، می‌توانند در ساعات غیر پیک نیز به این سامانه مراجعه کنند و بدون هیچ مشکلی، ثبت‌نام خود را نهایی کنند. او همچنین افزود که با توجه به اینکه ثبت‌نام تا تاریخ ۱۰ خرداد ادامه خواهد داشت، متقاضیان نیازی به نگرانی درباره تکمیل ثبت‌نام خود ندارند.

در ادامه، مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو توضیح داد که حدود ۲۵۰ نفر در هر دقیقه موفق به انتخاب خودرو می‌شوند و به دلیل اولویت بندی انتخاب، فرد ممکن است زمان زیادی را در سامانه یکپارچه فروش خودرو صرف کند. بنابراین، اولویت برای انتخاب پنج خودرو در نخستین مرحله زمان‌بر است. وی افزود که تاکنون ۸۹۵ هزار نفر موفق به انتخاب پنج خودرویی خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو شده‌اند و در نهایت، با توجه به اولویت‌هایی که متقاضیان دریافت کرده‌اند، انتخاب خودرو انجام می‌گیرد. همچنین، یک‌بار اولویت به هر کد ملی داده می‌شود.

با توجه به گفته ی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، در این دوره، ۴ شرکت سازنده ۲۳ خودرو را در دسترس مشتریان قرار داده اند. در هنگام ثبت نام، متقاضیان قادر خواهند بود تا پنج خودروی مورد علاقه خود از بین محصولات شرکت‌های سایپا، کرمان موتور، مدیران خودرو و فردا موتور را انتخاب کنند و اولویت خود را مشخص کنند.

 

خودروهای عرضه شده در مرحله دوم عرضه یکپارچه

شرکت سایپا:

اطلس

کوییک مدل GX

کوییک اتوماتیک

ساینا S اتوماتیک

کوییک R مدل GX

شاهین

شاهین اتوماتیک

کوییک R اتوماتیک

کوییک R دنده ای

کوییک S

ساینا S

ساینا مدل GX

ساینا مدل GXاتوماتیک

ساینا مدل GXدوگانه سوز

شرکت مدیران خودرو:

آریزو 6 پرو

تیگو 8 پرو

X55 پرو

X22 پرو اتوماتیک

X22 پرو دنده ای

آریزو 5 توربو

شرکت فرداموتورز:

فردا SX5

فردا T5

سوباM4

شرکت کرمان موتور:

جک S3

جک J4

جک j7

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است