قطعات خودرو

کمک دستگاه قضا به حل مشکل دپو ضایعات مدیران خودرو از گمرک

به گزارش قطعات خودرو به نقل از ایرنا – رییس کل دادگستری کل کرمان ضمن تشریح حمایت های قضایی از شرکت های خودروسازی شرق این استان آن را تلاش برای حفظ اشتغال کارگران خواند و توضیحاتی درباره مشکلات مدیران خودرو ارائه کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی با اشاره به بازدیدهای انجام شده از صنایع خودروسازی شرق این استان گفت: پشتیبانی های قضایی به منظور حل مشکلات واحدهای خودروسازی در حقیقت پشتیبانی از حفظ اشتغال بالغ بر ۱۰ هزار نیروی متخصص و کارگر فعال در این واحدها و نیز ایجاد زمینه ایجاد اشتغال جدید است.

به گفته وی در پی مشکلات به وجودآمده ناشی از دپو کالاهای ضایعاتی و نیز عدم امکان خروج برخی کالاهای نو مربوط به شرکت خودروسازی مدیران خودرو از گمرک، مقرر شد براساس پشتیبانی دستگاه قضایی و با تشکیل کارگروهی تخصصی با محوریت سازمان صمت، مشکل این واحد تولیدی برطرف و فضای مورد نیاز برای توسعه فعالیت خطوط تولید این کارخانه ایجاد شود.

وی اظهار داشت: کارگروه تخصصی مربوطه با حضور نمایندگان شرکت خودروسازی، گمرک، صمت، سازمان بازرسی و اداره اطلاعات تشکیل شده و نتیجه آن به ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی اعلام می شود.

ریسس کل دادگستری استان کرمان عنوان کرد: همواره تاکید بر این است که در پیشنهاد راهکارهای رفع مشکلات موجود به منظور حمایت از تولید، ضمن رفع مشکلات واحدهای تولیدی، حق و حقوق دولت نیز استیفا شود.

وی تاکید کرد: چرخ صنایع خودروسازی با حمایت دستگاه قضایی استان کرمان بر مدار تولید می چرخد.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است