قطعات خودرو

رأی شرکت آذین‌خودرو سارینا تا پایان سال صادر می‌شود

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خبرنگاران جوان، آقای فاضلی هریکندی گفت: رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی با توجه به دستورات رئیس قوه قضاییه به عنوان یکی از اولویت‌های دادگستری کل استان تعیین شده بود و امروز اولین جلسه رسیدگی به پرونده کثیرالشاکی آذین‌خودرو سارینا آغاز شد.

او گفت: در پرونده آذین‌خودرو که ۲۷۸ شاکی و ۹ متهم دارد، حدود ۵۲ میلیارد تومان از شاکیان اخذ شده و در آن متهمان با تاسیس شرکتی با این ادعا که خودرو را با قیمت کارخانه و پایین‌تر از بازار به مشتریان خود ارائه می‌دهند اقدام به اخذ وجوه از مردم می‌کردند.

متهمان در ابتدا برای فریب مردم به تعدادی از افراد که جزو ثبت نام کنندگان اولیه بودند با وجوهی که از آن‌ها و ثبت نام کنندگان بعدی اخذ کرده بودند، خودرو با قیمت کارخانه تحویل دادند و به همین جهت افراد بیشتری فریب خورده و ترغیب به واریز وجه به امید تحویل خودرو به قیمت کارخانه شدند.

به گفته رئیس کل دادگستری البرز طبق برنامه مقرر است قبل از پایان سال ۱۴۰۰ در خصوص سه پرونده کثیرالشاکی که حدود ۱۵۰۰ شاکی دارد، پس از رسیدگی، رای مقتضی از سوی دادگاه صادر گردد که دو مورد در زمینه فروش خودرو و واحد‌های مسکن مهر در شهرستان ساوجبلاغ و دیگری همین پرونده یعنی «آذین خودرو سارینا» در کرج است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است