قطعات خودرو

آشنایی با آخرین لانچیا دلتا فوتوریستا

به گزارش قطعات خودرو به نقل از پایگاه خبری اتومبیل، شرکت ایتالیایی اتومبیل آموس مشغول به بازسازی و تغییر خودروهای کلاسیک به نمونه‌ای مدرن و جذاب است. آنها سال 2018 اولین پروژه خود را با لانچیا (تلفظ صحیح لانچا) استرادل شروع کردند و نمونه‌ای خاص و جذاب به اسم فوتوریستا نتیجه کار آنها شد. آنها بار دیگر سراغ این هاچ‌بک جذاب رفته‌اند و فوتوریستا را این بار با طرح بدنه مارتینی و کمی تغییرات نسبت به گذشته ساخته‌اند.

آنها بار دیگر لانچیا دلتا انتگرال 1989 را تبدیل به نسخه سه در کرده‌اند و همانطور که بالا اشاره شد با لیوری مارتینی ریسینگ که شامل لوگو و خطوط آبی و قرمز می‌شود تزئین کرده‌اند. مانند نمونه قبلی، سپر، کاپوت، درب صندوق، اسپویلر، سپر عقب و جلو پنجره تماما از فیبرکربن ساخته شده تا وزن این خودرو کاهش پیدا کند. با این اقدامات، وزن کلی خودرو حالا به 1250 کیلوگرم رسیده است.

با این کاهش وزن، خروجی 330 اسب‌بخار که به هر چهارچرخ منتقل می‌شود خودنمایی بیشتری می‌کند. داخل فتوریستا از آلکانترا پوشیده شده که شامل صندلی‌ها به رنگ قرمز و دیگر اجزا به رنگ تیره می‌شود. پدال‌های آلومینومی و پانل درب‌های سفارشی نیز از دیگر موارد کابین محسوب می‌شوند.

 

این آخرین پروژه فتوریستا از اتومبیل آموس خواهد بود و پروژه بعدی آنها بار دیگر بر مبنا لانچیا دلتا و با نام سافاریستا در آینده اجرا و معرفی می‌شود. این نسخه‌ای سرسخت‌تر نسبت به فوتوریستا خواهد بود و با الهام از برنده مسابقات رالی سافاری 1988 همراه با بدنه دو رنگ ساده ساخته خواهد شد.

نمونه قبلی از این مدل محدود به 20 دستگاه بود و از این نسخه آخر تنها 10 عدد به قیمت 561 هزار دلار تولید می‌شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *