قطعات خودرو

آغاز به کار مجموعه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در نمایشگاه تخصصی خودرو و قطعات اهواز

ایکوپرس- مدیرعامل شرکت ایساکو در این باره گفت: خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با هدف معرفی دستاوردهای اخیر و بالا بردن سطح تعامل با هموطنان در قالب سه شرکت ایساکو، امدادخودرو ایران و آپکو به همراه چهار نمایندگی مجاز در این نمایشگاه حضور یافته است. 
سیدرضا مفیدی ادامه داد: با کاهش همه‌گیری کرونا و تزریق واکسن، نمایشگاه‌های خودرو رونق گرفته و با حضور بیشتر مردم بستر مناسبی برای معرفی خدمات نوین در حوزه خدمات پس از فروش فراهم شده است.
وی افزود: خدمات نوین ایساکو، قطعات و بسته‌بندی‌های اصلی و جدید به مشتریان، امکانات جدید اپلیکیشن ایساکو، «ایساکو کارت» و گسترش استفاده از آن و شناسایی تامین کنندگان داخلی در این نمایشگاه معرفی خواهد شد. 
مفیدی گفت: «ایساکو کارت» کارت اعتباری برای خرید قطعات و خدمات از فروشگاه‌ها و نمایندگی‌های مجاز است که در این نمایشگاه، هموطنان را از نحوه دریافت، نحوه تخصیص تسهیلات و بازپرداخت آن آگاه خواهند شد. 
وی افزود: همکاران بخش ارتباط با مشتریان ایساکو نیز به منظور ارتقای تعامل با دارندگان محصولات ایران‌خودرو و دریافت نظرات و نقاط قابل بهبود، در غرفه پذیرای مخاطبان خواهند بود.
در این نمایشگاه شرکت امدادخودرو ایران نیز با خدماتی همچون ارایه تخفیف‌ ویژه برای خرید اشتراک‌های طلایی و عادی، ارایه سرویس در محل و چکاپ خودرو در محوطه نمایشگاه حضور یافته، همچنین این شرکت سرویس جدید «امداد باتری» یا طرح فروش و تعویض باتری در محل را به بازدیدکنندگان معرفی خواهد کرد.
لازم به ذکر است شرکت آپکو نیز با نمایش قطعات آپشن خودروهای تارا، دنا پلاس، پژو ۲۰۶ و ۴۰۵ و… همچون ردیاب ضد سرقت خودرو، دوربین دنده‌عقب و سیستم مالتی‌مدیا فابریک، بدنه کاور شده ضد خط و خش و ضد آب و سایر ملزومات این حوزه، آماده ارایه توضیحات و خدمات به علاقه‌مندان تیونینگ موتوری و بدنه خودروهاست.
نمایشگاه اهواز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در روزهای ۱۵ تا ۱۸ دی ماه پذیرای علاقه‌مندان به صنعت خودرو و قطعات و لوازم یدکی است.

آخرین اخبار

» گروه نشریات هفت اقلیم هنر

» با ما در ارتباط باشید

میدان بهارستان، کوچه جورکش، بن‌بست طالقانی، پلاک7

راه‌های ارتباطی: 36915842-021 ؛ 09377397992

© کپی‌رایت ۲۰۲۲, تمامی حقوق متعلق است به گروه رسانه‌ای چکاد است