قطعات خودرو

آغاز تولید آزمایشی سهند در پارس خودرو + زمان عرضه

به گزارش قطعات خودرو به نقل از خودروبانک، یکی از تولیدات جدید شرکت پارس خودرو، خودروی سهند است که در مرحله آزمایشی وارد خط تولید شده است. این خودرو با استفاده از تغییرات و به روزرسانی‌های بسیاری در پلتفرم X200 طراحی شده و در فاز آزمایشی خط تولید پارس خودرو قرار گرفته است.

 

سهند به عنوان یک سدان اقتصادی در بازار عرضه خواهد شد و با پشرانه بروزرسانی شده M15+ به تولید خواهد رسید. این خودرو در نسخه‌های دستی، اتوماتیک و دوگانه سوز به بازار عرضه می‌شود. همچنین در آینده و طی 12 تا 18 ماه آینده، به یکی از موتورهای جدید خانواده محصولات سایپا برای افزایش توان، گشتاور و راندمان مجهز خواهد شد.

 

آغاز تولید آزمایشی سهند در پارس خودرو

 

از امکاناتی که سدان اقتصادی سهند -بسته به انتخاب مشتریان- می‌توان به سیستم مولتی‌مدیا، سانروف، کروز کنترل، فرمان برقی با طراحی جدید، سنسور باران، ترمز اضطراری و دوربین عقب اشاره نمود.

 

با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و آمادگی زنجیره تامین، خودروی سهند در فصل پاییز امسال به تولید انبوه خواهد رسید و در سبد محصولات پارس خودرو قرار می‌گیرد. هدف تولید حدود ۱۵ هزار دستگاه از این خودرو در سال ۱۴۰۲ است و نسخه با گیربکس اتوماتیک نیز در اسفند ماه به خط تولید می‌پیوندد.

 

فضای داخلی سهند

 

طراحی به‌روز در نمای بیرونی و داخلی، تنوع تجهیزات و امکانات مختلف در نسخه‌ها و انطباق با استانداردهای ۸۵ گانه به عنوان شاخص‌هایی از ویژگی‌های سهند است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *