قطعات خودرو

احیای ون اسطوره‌ای فولکس

دنیای اقتصاد – مدل پیش تولید آن با رنگی خاص به نمایش گذاشته شده است. سالیان سال است که فولکس قصد احیای میکروبوس افسانه‌ای legendary Microbus خود را دارد. تا به حال هم تصاویر کامپیوتری طراحی شده از‌ ID.Buzz را در فضای مجازی منتشر کرده است اما این‌بار به نظر می‌رسد آنچه به نمایش درآورده، از خط تولید خارج خواهد شد. در ارائه آنلاین معرفی شاسی‌بلند ID. ۵ که فقط در اروپا عرضه می‌شود، فولکس‌واگن یک چشمه از محصول‌ ID.Buzz را هم به مخاطبان نشان داد که رنگ آن بسیار انتزاعی بود، ضمن آنکه در وب‌سایت خودروهای تجاری خود هم عکسی از این ون را به نمایش در آورده است.

این ون پیش‌تولید بعضی از عناصر ID. Buzz را در خود جای داده، از جمله چراغ‌های جلوی نازک، شکل کلی کوتاه و عریض؛ اما به نظر می‌رسد این نمونه جدید، آینه‌های بغل و دستگیره در را در خود دارد. آنچه در سپتامبر به نمایش گذاشته بود، فرم اولیه یا پروتوتایپ این ون به حساب می‌آمد که با مشارکت بخش خودران فولکس یعنی آرگو ‌ای‌آی ساخته و انواعی از سنسورها و ابزارهای یک خودران به آن وصل بود.

قرار است فولکس با آرگو ‌ای‌آی در نهایت خودران‌هایی به عنوان تاکسی‌های رباتی یا خدمات مشابه عرضه کنند. فولکس می‌گوید قرار است اطلاعات کامل در مورد ID.Buzz را اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر کند.

به احتمال زیاد این خودرو در سال ۲۰۲۳ به بازار آمریکا می‌رود. شاید این ورژن برقی ون‌ ID.Buzz به هیچ عنوان کاربرها و کارکردهای ورژن بنزینی خود را پیدا نکند، اما با رونق خودروهای برقی، کارکردهای جدیدی پیدا خواهد کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *