قطعات خودرو

ارتقای کادیلاک اسکالید

به گزارش قطعات خودرو به نقل از دنیای اقتصاد : کادیلاک اسکالید این روزها شاهد یک ارتقای قوی در موتور خود بوده است. تیونینگ H۶۵۰ برای این شاسی‌‌بلند لوکس و هر شاسی‌‌بلند دیگر با موتور L۸۷ از جنرال موتورز در دسترس است و رتبه‌‌بندی خروجی موتور را افزایش داده و قابلیت‌‌های عملکرد خودرو را بهبود می‌‌بخشد.

 

 

کادیلاک تیونینگ‌شده ۶۵۰ اسب بخار قدرت (۴۸۴ کیلووات) و ۶۵۹ پوندفوت (۸۹۳ نیوتن متر) گشتاور تولید می کند. اسکالیدV ۶۸۲ اسب بخار (۵۰۸ کیلووات) و ۶۵۳ پوند‌فوت (۸۸۵ نیوتن‌متر) گشتاور را از موتور ۷/ ۲لیتری سوپرشارژ ۲/ ۶لیتری V۸ خود ارائه می دهد.

 

 

موتور استوک کادیلاک تنها ۴۲۰ اسب بخار (۳۱۳کیلووات) و ۴۶۰پوندفوت (۶۲۳ نیوتن‌متر) پیچش تولید می‌کند که شاهد افزایش ۵۵ درصدی در خروجی است.

 

در دینامومتر، اسکالید تیونینگ‌شده ۵۲۰ اسب بخار (۳۸۷کیلووات) و ۵۳۶ پوندفوت (۷۲۶ نیوتن‌متر) گشتاور به چرخ های خود می‌دهد.

 

این افزایش قدرت می‌واند کادیلاک را در ۳/ ۵ ثانیه به سرعت ۶۰مایل در ساعت (۹۶کیلومتر در ساعت) برساند که بهتر از ۱/ ۶ثانیه مورد نیاز برای استوک اسکالید است.

 

این شاسی‌بلند تیونینگ‌شده همچنین می‌تواند یک چهارم مایل را در ۵/ ۱۳ثانیه طی کند که یک ثانیه سریع‌تر از مدل استاندارد است.

 

هنسی با اضافه کردن یک سوپرشارژر ۹/ ۲لیتری، یک اینترکولر و یک سیستم اگزوز از جنس استنلس استیل، ۲۳۰ اسب بخار (۱۷۱کیلووات) اضافی از موتور ۲/ ۶لیتری L۸۷ V۸ به دست می‌آورد.

 

این شرکت همچنین نرم افزار مدیریت موتور را بهبود بخشید و تهویه میل‌لنگ را اضافه کرد و حالت‌های تعلیق و تمام‌چرخ محرک را بدون تغییر باقی گذاشت.

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *