قطعات خودرو

ارتقای کیفیت تارا و شاهین در دستور کار است

به گزارش قطعات خودرو به نقل از عضو هیات مدیره انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودروی کشور، «ابراهیم دوست زاده» افزود: این کمیته در سال گذشته مطابق قرارداد منعقده ، نمایشگاهی را بین دو انجمن قطعه سازان و وزارت صمت و شرکت ISQI برگزار کرد. تشکیل شد و پس از برگزاری جلسات متعدد، از اواخر سال گذشته اقدامات اصلاحی و اجرایی هیئت مدیره در قالب اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت آغاز شد.

 

 

وی بیان کرد: اکنون در خودروهای شاهین با تبیین و اجرای موارد لازم، بیش از 70 درصد کار تعمیر و نگهداری انجام می شود و حتی اثربخشی این اقدامات از جمله تعریف کار برای کاهش صدای موتور در منزل است. خانه ماشین خوب ایستاد.

 

دوست زاده خاطرنشان کرد: اقدامات رفع ایرادات باقیمانده بر روی هر دو خودرو در حال انجام است و از سال آینده مراجعه مالکان این خودروها به نقاط نمایندگی برای رفع ایرادات به ویژه در پیمایش ۵ تا ۱۰ هزار کیلومتر به حداقل ممکن برسد.

 

وی گفت: اقدامات کیفی انجام شده تاثیر حداقلی بر قیمت این خودروها خواهد داشت.

یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن همگن انرژی و صنعت خودرو افزود: پس از این پروژه، سازندگان در برنامه ای برای ارتقای کیفیت انرژی هستند که بزرگترین خودروهای تولید شده در حال حاضر در خطوط تولید خودرو را به حرکت در می آورند.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *