قطعات خودرو

اس یو وی هفت نفره ژاپنی در راه بازار

بازار؛ گروه خودرو: خودروسازان ژاپنی همواره به تولید محصولات باکیفیت در جهان شناخته می‌شوند. شرکت ایسوزو یکی از خودروسازان ژاپنی است که اغلب با تولید پیکاپ‌ها و خودروهای کار و تجاری باکیفیت موفق بوده است. اگرچه محصولات این شرکت را پیکاپ‌ها و خودروهای کار و تجاری تشکیل می‌دهند، اما این شرکت شاسی‌بلندهای با کیفیتی نیز به بازار عرضه کرده است. MU-X یکی از محصولات باکیفیت این خودروساز است. در حقیقت این مدل برپایه و پلتفرم پیکاپ محبوب ایسوزو یعنی D-Max شکل گرفته که با ظاهری تنومند و با وقار به بازار عرضه شده است.

MU-X از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ تولید شد تا در بازار شاسی بلندها نیز سهمی داشته باشد. اما نسل اول این بلندقامت ژاپنی از سال ۲۰۱۳ شناخته می‌شود

MU-X از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۱۳ تولید شد تا در بازار شاسی بلندها نیز سهمی داشته باشد. اما نسل اول این بلندقامت ژاپنی از سال ۲۰۱۳ شناخته می‌شود. نسل دوم MU-X نیز سال گذشته میلادی به جهان معرفی شد که زبان جدید طراحی این خودروساز را به خوبی به نمایش می‌گذارد. MU-X در دسته شاسی بلندهای میان سایز قرار می‌گیرد، با نگاهی به نمای جانبی خودرو خط شخصیتی مواج و برجسته‌ی به چشم می‌آید که کارکتر نافذ و اسپرت به این اس‌یووی میان سایز ژاپنی می‌دهد. چهره خودرو با خطوط تیز روی کاپوت و چراغ‌های به فرم مثلث با گرافیک LED و جلوپنجره بزرگ شش ضلعی در بخش بالای آن لوگوی ایسوزو خودنمایی می‌کند؛ ظاهری تهاجمی دارد. در نمای عقب بیشتر شاهد سبک طراحی مشابه محصولات تویوتا هستیم.

اس یو وی هفت نفره ژاپنی در راه بازار

چراغ‌های کشیده با فرم مثلثی با LED درون آن و حجم خاص روی در صندوق جذاب است. طراحی رینگ‌های ۱۸ اینچی با دیفیوزر عقب و سینی جلو چاشنی اسپرت بودن این خودرو را دوچندان می‌کند. در زمان ورود به کابین خودرو با طراحی مدرن و به‌روزی مواجه می‌شویم. از سوی دیگر صفحه نمایش ۹ اینچی کنسول میانی با صفحه ۵ اینچی پشت آمپر فضای مدرنی را ایجاد کرده است. سبک طراحی مینیمال و به‌روز کابینی زیبا برای MU-X به وجود آورده است. غربیلک فرمان اسپرت و دسته دنده اسپرت با نمایشگر روی آن و دکوراتیو کروم رانندگی با این شاسی بلند میان سایز را جذاب و هیجان انگیز می‌کند. طراحی صندلی‌های اسپرت در جلو و صندلی‌های ارگونومی عقب از جمله موارد مهم MU-X است. این اس‌یووی هفت نفره یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید خودروی خانوادگی است. از سوی دیگر سقف سانروف با روکش چرمی صندلی‌ها نیز از جمله امکانات به‌روز این خودرو هستند. از سوی دیگر موتور شش سیلندر دیزلی قلب تپنده این اس‌یووی میان سایز را تشکیل می‌دهد. پیشرانه چهارسیلندر سه لیتری دیزلی توربوشارژ نیروی حرکت MU-X را تامین می‌کند. این پیشرانه موسوم به ۴JJ۳-TCX با نصب توربوشارژ و پاشش سوخت انژکتوری حداکثر ۱۸۷اسب‌بخار قدرت و حداکثر ۴۵۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.

اس یو وی هفت نفره ژاپنی در راه بازار

شرکت ایسوزو پیشرانه‌های این خودرو را تنها در نمونه دیزلی به دست مشتریان می‌رساند. همچنین پیشرانه کم حجم‌تر ۱.۹ لیتری توربودیزل نیز دردسترس است. از سوی دیگر گیربکس ۶سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک آیسین نیز برای مشتریان MU-X قابل نصب است

شرکت ایسوزو پیشرانه‌های این خودرو را تنها در نمونه دیزلی به دست مشتریان می‌رساند. همچنین پیشرانه کم حجم‌تر ۱.۹ لیتری توربودیزل نیز دردسترس است. از سوی دیگر گیربکس ۶سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک آیسین نیز برای مشتریان MU-X قابل نصب است. این گیربکس قدرت و گشتاور لازم جهت حرکت را به چهارچرخ منتقل می‌کند. در نسخه MU-X LS-U موتور سه لیتری و چهارچرخ محرک را نیز می‌توانید سفارش دهید. سیستم تعلیق نیمه فعال با دامپرهای هیدروپنوماتیکی سواری را باکیفیت می‌کند. از سوی دیگر رینگ‌های ۱۸ اینچی که زیر خودرو نصب شده، از جنس آلیاژی هستند که وزن خودرو را می‌تواند تا حد چشمگیری کاهش دهد. MU-X از نظر ایمنی در سطح بالایی قرار دارد. زیرا ۸ ایربگ برای محافظت از سرنشینان تعبیه شده است. از مهم‌ترین آپشن‌های این خودرو می‌توان به سیستم هشدار نقاط کور، کروز کنترل، سیستم ترمز پایداری الکترونیکی، فرمان برقی، سیستم تهویه مطبوع دوگانه، سانروف، نمایشگر میانی با قابلیت اتصال به اندروید اتو و اپل کارپلی، چراغ‌های تطبیقی و سیستم هشدار انحراف از مسیر و… اشاره کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *