قطعات خودرو

اطلاعیه تکمیلی؛ سریعا با واحد بازرسی اتحادیه تماس بگیرید

لوگو اتحادیه

چندی پیش اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران، در اطلاعیه‌ای از واحدهای صنفی خواست برای جلوگیری از سوءاستفاده‌ی افراد سودجو در جعل هویت ماموران بازرسی از هویت آنها با مطالبه کارت شناسایی معتبر و هولوگرام دار و حکم با مهر برجسته و… مطمئن شوند.

در پی این اطلاع برخی از کسبه بازار و خیابان قزوین در گزارش‌هایی به اتحادیه اعلام کردند این روند ادامه و چند بازرس‌نما به واحدهای صنفی مراجعه داشته و مبالغی رو درخواست کردند، لذا جهت هوشیاری کسبه این اطلاع رسانی انجام شد.

در حال حاضر اتحادیه لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران با تاکید بر موارد پیش‌گیرانه در اطلاعیه قبلی اعلام کرده است که هر گونه مواجه و مراجعه افراد مشکوک سریعا با واحد بازرسی اتحادیه (آقای حمزه) و آقای پیرزادی تماس بگیرید.

در متن این اطلاعیه‌ای که پیش‌تر منتشر شده، آمده است:

باتوجه به وصول گزارشاتی مبنی بر بازرسی از واحدهای صنفی لوازم یدکی توسط برخی از افراد سودجو و مطالبه کردن وجه به بهانه‌های مختلف، تاکید می گردد در صورت مراجعه افراد مشابه به درب واحد صنفی خود، کارت شناسایی دارای هولوگرام اتحادیه برای بازرسین اتحادیه و یا کارت و حکم با مهر برجسته مدیریت نظارت و بازرسی اتاق اصناف برای بازرسین اصناف را بررسی و پس از اطمینان از هویت بازرس مربوطه، در چهارچوب قانون نظام صنفی همکاری لازم را با مامورین مربوطه به‌عمل آورید.

اطلاعیه؛ مراقب جعل هویت بازرسان باشید

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *